Pioneer 507 vs Samsung M8 52" VS Sony 46"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer 507 vs Samsung M8 52" VS Sony 46"

Gjør valget mitt i løpet av en ukes tid tenker jeg, Vet Pioneeren har en arvtager, men fåt 507 en mye biligere så derfor er denne aktuell. M8'er har ogsp falt mye i pris. Sony har fått mye skryt for sine LCD skjermer, men W/X 3000 serien er de trenge med, men nå er jo W/X 2000 serien mye billigere. Så blir nok en av disse.

Blir brukt primært til TV/DVD/Spill/PC altså et komplett multimedia senter, men enten Onkyo 875/905 receiver som har Reon oppskalereren til 1080P. Noen meninger om hvem jeg bør velge. Synes altid Plasma ser bedre ut en LCD, spesielt i butikker, men så var det det med innbrenning da, Videre er jo ikke 507 full HD uten at det trenger å bety så mye da den skal være flott på 1080P/24 noe den støtter

Vanskelig valg... eller ?

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Full HD skal du ikke bry deg for mye om, men skal du bruke apparatet til mer enn 50% PC/xbox etc... så hadde jeg hatt lavere hvilepuls med LCD.. Jeg regner med at siste gen. plasma har liten sjans for innbrenning (noen har tilogmed "game-mode" i menyen, så det burde jo bety at de var ganske trygge på at innbrenning ikke inntreffer, de som har garantiansvaret)

Oppskalering er ikke -så- mye verdt.... det gjør gode TV`er bra uansett. Mulig en skikkelig BRA receiver / dvd spiller kan gjøre det LITT bedre. .. men sitteavstand og kildekvalitet har nok mer avgjørende innvirkning på sluttresultatet enn DET.. det som er enda mer sikkert er at du kommer til å bli VELDIG fornøyd uansett hva du velger av siste gen "high-end".. ingen må komme og fortelle deg at noen av de du nevner her er dårlig.. Jeg hadde levd svært lykkelig med iallefall de to førstnevnte (ok, beste av sistnevnte oxo) bare ligg unna de HELT billigste!!!!!!!!! og kjøp fra seriøse handlere!..) Skulle valget havne på Samsung, Ring gjerne Samsung Norge og sjekk om forhandleren din leverer produkter som er kjøpt via det nordiske systemet.. hvis ikke, så er nødvendigvis ikke 2/5 års garanti/reklamasjon tatt med i kalkylen...

Sitat Opprinnelig postet av Sound_sound
    Gjør valget mitt i løpet av en ukes tid tenker jeg, Vet Pioneeren har en arvtager, men fåt 507 en mye biligere så derfor er denne aktuell. M8'er har ogsp falt mye i pris. Sony har fått mye skryt for sine LCD skjermer, men W/X 3000 serien er de trenge med, men nå er jo W/X 2000 serien mye billigere. Så blir nok en av disse.

Blir brukt primært til TV/DVD/Spill/PC altså et komplett multimedia senter, men enten Onkyo 875/905 receiver som har Reon oppskalereren til 1080P. Noen meninger om hvem jeg bør velge. Synes altid Plasma ser bedre ut en LCD, spesielt i butikker, men så var det det med innbrenning da, Videre er jo ikke 507 full HD uten at det trenger å bety så mye da den skal være flott på 1080P/24 noe den støtter

Vanskelig valg... eller ?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du f.eks skal ha skjermen koblet til et mediasenter, som du blir å bruke mye til å spille musikk, streame radiokanaler og browse gjennom annet hdd innhold, så er nok LCD det beste valget. Men hvis det hovedsakelig er en filmskjerm, er Pio'en konge.
    Både M86 og W2000 er i samme klasse, så her kan du fritt velge det beste tilbudet du kommer over.
    Tenk litt mer over hvordan du ønsker å bruke mediasenteret. Så velger du LCD/plasma deretter..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •