Test av Panasonic TH-50PX70e tilgjengelig?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Test av Panasonic TH-50PX70e tilgjengelig?

Har nesten bestemt meg for å kjøpe denne TVen, men er på leit etter reviews/tester av denne skjermen. Når jeg googler finner jeg bare linker til butikker som selger den og ikke noen tester.
    Noen som kan hjelpe meg med noen linker til tester?

Evig takknemlig

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TrustedReviews - Panasonic TH-50PX70 50in plasma TV
    Panasonic TH-50PX70 - Tech.co.uk
    Panasonic TH50PX70 Review - Why So Cheap?

Noen av disse som kan gjøre nytten?
    Er forøvrig veldig godt fornøyd med min, må trimme litt innstilllinger så skal det bli bra.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Active Egil_M sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    429
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp kjøpt denne TVen selv. Men jeg er ikke helt i mål med innstillingene, - tror jeg. Kjører som regel "Dynamisk" til Ps3/film, og "Normal" til vanlig TV-titting. Har orginal innstillingene, bortsett fra at jeg har stilt ned kontrasten og lysnivået til 1/5 ca. Syns det blir mest "sort" da.. Men fortsatt ikke like sort som min Philips CRT tv.

Har også lest at TVen må 'kjøres inn' i 100 timer å noe.. ? Har noen tips til innstillinger osv, post dem gjerne her, eller i pm til meg.

Bortsett fra sortnivået (som ikke er dårlig heller da, bare ikke like bra som jeg er vandt med) - så er bildet over ALL forventing. Film og spill har aldri vært så gøy som nå!

Newcomer Uno sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt min i 3 uker nå og er ikke bare marginalt fornøyd, er nærmest forelsket. Hvordan Egil klarer å kjøre denne i Dynamisk uten å få sveiseblink er en gåte. :-)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han kan jo ha flomlys i rommet og helt hvite vegger ;-)

Jeg synes også dynamisk er trasig å se på, men hver sin smak helsdigvis.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann folkens! Eier en LCD for tiden, men har fått veldig sansen for plasma ettersom innbrenning og slikt ikke skal være problem så lenge du gjør rett ved innkjøring etc. Og at bildekvaliteten overgår det meste. Spørsmålet er til dere eksperter. Er Panasonic TH-50PX70e på nivå med den nye Pioneer 508? Prisforskjellen er liksom det jeg tenker på, er jo enorm. Takker for svar!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SveinE
    Er Panasonic TH-50PX70e på nivå med den nye Pioneer 508?
    Nei. Enkelt og greit. Det er en grunn til at noen betaler en del mer for 508 enn for 50PX70.

Om forskjellen er verdt prisen, eller om du har råd ril 508 er et annet spørsmål. Jeg hadde ikke råd til Pioneer, og valgte derfor Panasonicen. I tillegg til at Panaen har innebygde høyttalere, greit når W skal se såpe;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Nei. Enkelt og greit. Det er en grunn til at noen betaler en del mer for 508 enn for 50PX70.

Om forskjellen er verdt prisen, eller om du har råd ril 508 er et annet spørsmål. Jeg hadde ikke råd til Pioneer, og valgte derfor Panasonicen. I tillegg til at Panaen har innebygde høyttalere, greit når W skal se såpe;-)

Hehe :-D , takker for svar! Trodde du betalte mye for navnet til Pioneer, men det er et veldig bra merke da, får det du betaler for, men Panaen virker jo helt ekstrem til den prisen. Men hadde valgt Pioèn hvis mulig, blir sikkert mulig om en stund...sikle sikle

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •