Sony 46V2500 eller 46D3000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony 46V2500 eller 46D3000

Trenger litt tips fra godfolket her.
    Har kjøpt en 46V2500 på nett, fikk en god pris ca 15500, men ser nå jeg kan få D3000 til i underkant av 15000 på papyrus. Ser endel sport og er kanskje ikke helt fornøyd med panoreringer/etterslep på V2500. Bør jeg gå for angrerett og bytte til D3000? Er jo litt mas å sende inn og vente på ny tv... men er jo samme pris. Har "digital" dekoder fra GET, men synes også V2500 slet noe på disse tv signalene...

What to do?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det ikke koster deg for mye med vareretur så gjør du det.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rontonic
    Trenger litt tips fra godfolket her.
    Har kjøpt en 46V2500 på nett, fikk en god pris ca 15500, men ser nå jeg kan få D3000 til i underkant av 15000 på papyrus. Ser endel sport og er kanskje ikke helt fornøyd med panoreringer/etterslep på V2500. Bør jeg gå for angrerett og bytte til D3000? Er jo litt mas å sende inn og vente på ny tv... men er jo samme pris. Har "digital" dekoder fra GET, men synes også V2500 slet noe på disse tv signalene...

What to do?
    Har bestilt 46D3000 fra shg.no da de var eneste av "billig"-stedene som hadde TV'n på lager. Sitter og venter på den nå, da den er hos Posten.

Ringte Papyrus, men de hadde den ikke inne og kunne ikke si noe om når den kom inn, antatt levering var 10. aug når jeg spurte, siden har datoen blitt forandret 3 ganger og prisen gått opp. Selger anbefalte å vente med bestilling til det sto at de hadde den, for den var utsatt 2 ganger før - til sammen 5 ganger. Er det vanlig at de setter kort tid til levering for så å endre den senere?

Du bør vite hvor lang tid før du får den nye hvis du bytter inn.

Er du ikke fornøyd med den du har, så ville jeg nok byttet fort mens du har muligheten.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da blir det nok D3000 på meg og, ser ut som den har endel bedre sortnivå også. Men nå har jo ingen av de som selger den ganske rimelig den på lager.. Si i fra når du får den da kmskrs, hvordan det gikk å bestille fra shg...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rontonic
    Da blir det nok D3000 på meg og, ser ut som den har endel bedre sortnivå også. Men nå har jo ingen av de som selger den ganske rimelig den på lager.. Si i fra når du får den da kmskrs, hvordan det gikk å bestille fra shg...
    Bestilte på torsdag morgen og fikk mail med tracking og beskjed om at den skulle bli levert i løpet av morgendagen (fredagen) - siden den kommer fra Danmark hadde jeg ikke noe tro på det. Satser heller på mandagen siden det er helg. Siden jeg har 32" nå håpet jeg jo i det lengste på før helga og få 46 og fotball :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •