Hva slags tv hvis jeg kun har 23000 kr?? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Active emoll76 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vel talt, Janeszku.

At selgere ikke kan stå foran kunden å forklare at de gjør sine valg på falske premisser er trist.
    LCD er ikke et bedre apparat enn plasma, når forholdene ligger til rette for plasma bruk, og hvor mange av stuene har en tv stående i en belysning som de har i butikk?

For å svare på tråden.... Den beste tv du får under 23000, er enten en deilig panasonic eller pioneer PLASMA.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    275
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndyMcnebb
    Hei, zaico. Skal ikke betvile din erfarig. Men det kan jo tenkes at dette har noe med plassering å gjøre. Enten når du la merke til dine erfaring, eller når jeg la merke til mine. Eneste forskjellen jeg la merke til, var at Samsungen hadde litt bedre evner til å beholde sortnivået, men nå var den litt bedre innstillt enn PX'n. Dette er andre gang den samme Samsungen virket å være bedre innstillt. Sist jeg så, sto den sammen med en 50PV600 som ikke hadde sortnivå i det hele tatt !? Var heller ikke så imponert over hvordan den taklet høylys dag, med tanke på alle refleksjonene.
    Uansett. Jeg hadde ingen problemer med å se meg selv og mye av rommet på noen av skjermene. Spessiellt når man setter seg ned og får hodet i riktig høyde i forhold til skjermen.
    Om speilingen blir mindre på avstand (3m +) vet jeg ikke, bare så det er nevnt. Og at problemene blir mindre i ei vanlig stue kan jo også tenkes.
    Nå prøver jeg ikke å fremstå som bedrevitende, ei heller å si at Samsungen er bedre enn Panasonic tven (Da ville jeg ikke kjøpt Panasonicen selv). Men vi flytter på tvene daglig fordi de skal stå i kronologisk prisrekkefølge, og alle reagerer på at Panasonicen reflekterer mye mer lys!

Newcomer Jørgen gk sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Støtter forslaget til Sony's 55" SXRD bakprojeksjon. Her får du veeeldig mye tv for pengene. Har ikke sammenlignet den med de andre tv'ene som er nevnt, men de gangene jeg har sett på denne tv'en har jeg sittet med vidåpne øyne og en dam sikkel i fanget! Anbefales ihvertfall å ta en titt på den

http://avforum.no/avnytt/showproduct...34d8ae0b6a3eb8

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •