Panasonics fortrinn

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active emoll76 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonics fortrinn

Mange kommer innom forumet og lurer på hvilken tv de skal velge. Det er vel ingen tvil om hvem som gir oss de beste skjermene per i dag.... Pioneer og Panasonic! De andre kommer med design og finesser, men til syvende og sist handler det om hvordan du opplever bildet. Pioneer er dyr. Men til gjengjeld får du en opplevelse som er et resultat av laaaang fartstid i feltet. De er mestere! Panasonic kommer hakk i hel. De har vært smarte og gir oss i dag en skjerm som virkelig leverer varene. Så er det dette med oppskalering...... Jeg sitter hjemme og nyter et fantastisk bilde, og det via enhver tilkobling! RF antenne, scart og kabler som ikke er verd gummien på strøm kontakten på pioneeren engang, men likevel er det denne klarheten og og dette smellet som jeg bare av og til fikk oppleve med mine tidliger tv'er. Har hatt LG, Samsung og Sony. De er glemt hos meg!!! Og at Panasonic gir deg dette for 11000, er ufattelig billig. I tillegg er den så og si ferdig kalibrert, rett fra kartong, 2 hdmi, 100hz , cam inngang og den er brukervennlig for den vanlige dødelige mann i gaten. Alltid 1080i, (selv med lampeledning i RF kontakten ) og den kan motta og behandle full HD signal. Dette kaller jeg et fortrinn for alle andre enn de som vet at Pioneer er det de vil ha!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    enig. Deilig å gjøre 2-3 knepp og TV'n blir perfekt

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange kommer innom forumet og lurer på hvilken tv de skal velge. Det er vel ingen tvil om hvem som gir oss de beste skjermene per i dag.... Pioneer og Panasonic! De andre kommer med design og finesser, men til syvende og sist handler det om hvordan du opplever bildet. Pioneer er dyr. Men til gjengjeld får du en opplevelse som er et resultat av laaaang fartstid i feltet. De er mestere! Panasonic kommer hakk i hel. De har vært smarte og gir oss i dag en skjerm som virkelig leverer varene. Så er det dette med oppskalering...... Jeg sitter hjemme og nyter et fantastisk bilde, og det via enhver tilkobling! RF antenne, scart og kabler som ikke er verd gummien på strøm kontakten på pioneeren engang, men likevel er det denne klarheten og og dette smellet som jeg bare av og til fikk oppleve med mine tidliger tv'er. Har hatt LG, Samsung og Sony. De er glemt hos meg!!! Og at Panasonic gir deg dette for 11000, er ufattelig billig. I tillegg er den så og si ferdig kalibrert, rett fra kartong, 2 hdmi, 100hz , cam inngang og den er brukervennlig for den vanlige dødelige mann i gaten. Alltid 1080i, (selv med lampeledning i RF kontakten ) og den kan motta og behandle full HD signal. Dette kaller jeg et fortrinn for alle andre enn de som vet at Pioneer er det de vil ha!
    Jepp. Det er akkurat sånn det er.

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eneste jeg ikke er helt fornøyd med er at det tar en stund før bilde kommer opp fra HD-kilder... Vet ikke hvordan dette er på andre TVer.

Active emoll76 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan dette ha noe med "signalbehandling" å gjøre? Har selv ikke funnet at den bruker lang tid. Hvilken HD kilde bruker du?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •