Lys lekasje - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23

Tråd: Lys lekasje

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av PantZman
    Virker som du har noe personlig mot LG når du skriver slik. Hvorfor skal jeg gå fra en TV med et problem til en TV med samme problemet. Dette er ikke noe som er på "Alle" TVer i LY serien såvidt jeg vet.

Høres ut som det er noe 50/50 sjangs å få en TV som funker som den "skal".
    Fint av deg å nevne dette, hvis det er slik du har oppfattet mine meninger.

Kanskje du er inne på noe der, da hverken Samsung, Tatung, Phillips, eller LG
    er merker som jeg forbinder med " jevne over god kvalitet på det meste de leverer".
    Hvis man ser på feilstatestikken, så er det en kjennsgjerning at Phillips, Samsung og LG har ligget i bunnen i nesten alle år.
    Sony, Panasonic og Pioneer har levert bunnsolid kvalitet år etter år. Nesten uten produksjonsfeil, med imponerende små produksjonstolleranser.
    Siden de i tillegg leverer blandt de beste lyd og bilde opplevelsene per dags dato, ender de lett opp som mine favoritter (sånn totalt sett).

Men jeg kan beroe deg at jeg ikke har noe personlig imot LG, da jeg stort sett har holdt meg unna merket (bortsett fra en Goldstar CRT jeg eide på begynnelsen av 90-tallet. Den døde etter ca 4mnd... )
    Jeg er også fullstendig klar på at selv det mest trøbblete eller ukjente merke kan brilliere med et totalt overlegent produkt en gang iblant, så man skal aldri se seg helt merkeblind.

Har også full respekt for de som evt. har LG som favorittmerke, og ikke sitter med samme syn eller smak som meg. Det viktigste er jo at man selv er fornøyd.

Nok om det. Jeg er nå av den oppfattelsen at de fleste butikker er som oftest veldig greie og medhjelpelige hvis man ikke er fornøyd med produktet.
    Så vi får håpe det ordner seg.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Les litt om feilprosent her:

Er noen merker bedre enn andre? - forbrukerportalen.no

Virker som Sony er bra saker, samtidig har LCD mindre feil enn Plasma.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Newcomer PantZman sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    163
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk byttet TVen. Den jeg fikk nå var mye bedre og ingen døde pixler (den første hadde minst 3 døde).

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •