Panna PX70 - DØDE.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Panna PX70 - DØDE.

Hva i alle dager skjedde etter bare 24 timers drift??

Dette ble en kortvarig glede, akkurat når barnetv begynte, skrudde TV`en seg plutselig av. Når jeg førsøker å sette den på nå høres 2 klikk i releer, blir stille en stund så begynner en piplyd i ca. 1-2 sek. og den skrur seg av. Standby lampen blinker 10 ganger tar et opphold, blinker 10, opphold osv. noe som sikkert er en feilkode.
    Noe som kjenner feilkodene til Panasonic ??

Har tatt ut strømmen i 1 time og forsøkt igjen, dette hjelper heller ikke..

Nei, får ta en whiskey så depresjonen holder seg på avstand..

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta kontakt med selger/butikk og hør om den kan betraktes som DOA.

Om den svikter før det har gått 24 timer må den nesten betraktes som det. Antakelig en eller annen lodding/kobling som har vært bare halvveis, og som har sviktet helt nå apparatet har blitt litt varmt.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jippiiii - Ny PX70 ankommet

Så var endelig en ny PX70 på bordet og nå har den fungert i 40 timer.
    Er forsatt godt fornøyd med Lefdal når det gjelder levering og løsninger, men butikken i Sandvika har ingen god kundeservice.
    Var der på fredag og skulle bytte TV`en og det tok 70 min..
    Følgende skjedde:
    Gikk inn i butikken for å snakke med selger som hadde ordnet byttet, han var selvfølgelig ikke tilgjengelig. Snakket med en annen selger som sa det bare var å gå til service.
    Inn på service og ny kø. Ble endelig ekspedert, men kundebehandler måtte sjekke med selger og borte ble han. Kom tilbake etter en stund, men da måtte han gå hjem så det ble en ny forklaring til ny kundebehandler. Endelig kom DOA skjemaet på bordet, men det må leveres i kassa for å få kredit og ny hentelapp.
    Inn til kasse og ny kø. Han i kassa skrev kredit det var greit, men når han skulle skrive ny hentelapp var TV`en lagt inn med for høy pris. Denne kunne ikke han endre, mangel på fullmakt, og en selger ble tilkalt. Han la inn ordre og etter mer venting kunne han i kassa skrive kvittering og hentelapp.
    Ferden går til hentelagert og ny kø. Endelig er det min tur og jeg leverer hentelappen og går ut for å vente på TV`en. Ingenting skjer. Etter 15 min. kommer han ut og sier han ikke finne TV`en. Jeg forsikrer han om at den er der så han går for å prate med selger !!?
    Etter ny venting kommer endelig TV`en på tralle. Den defekte blir lastet ut og den nye inn og da spør han om retur TV`en er komplett. Da var det slutt for min del så jeg ba han gjerne om å sjekke, men jeg reiste.
    70 min. for å bytte en TV hvor alt skal være iorden er langt fra tilfredsstillende og her er det stort rom for forbedringer.
    At jeg i tillegg har brukt 2 timer i telefon fordi selger ikke har noe direktenummer så du må ringe om kundeservice, stå i kø 15 - 30 min. også må selgeren ringe deg opp igjen hjelper heller ikke.

Ovenstående bekrefter ihvertfall for meg at webshopper er å foretrekke når du vet hva du skal ha og de leverer til din hjemmeadresse..

Men TV`en fungerer og det er jeg sikker på at den fortsetter med for jeg tror ikke jeg orker et bytte til ...

Intermediate norcad sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den opplevelsen er nok kjent for mange ja, desverre.
    Merkelig fenomen blitt det der, at man ikke kan ringe EN person og få hjelp, heller ikke går det å få hjelp av EN person i butikken. Man blir sendt hit og dit, med dertil hørende venting, forklaring, misforståelser, sjekking og til sist er det som regel bare et resultat; man blir sendt videre til nestemann!

Men bra du fikk ny TV da, og så får vi håpe du er heldigere med den! :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •