Hvilken skal jeg velge, LB2R eller PX70?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken skal jeg velge, LB2R eller PX70?

Som dere skjønner skal det nå oppgraderes på tv-fronten. Det skal brukes hovedsaklig til film i første omgang med harmankardon dvd30..
    ellers litt tilkobling til pc, men dette er ikke viktig, da det i hovedsak er for å høre på musikk. Ellers blir det selvsagt litt vanlig tv titting og det er kabel som brukes foreløpig, men vurderer sterkt å kjøpe parabol.

Har kikka på begge på Elkjøp og begge ser bra ut, men sliter veldig med å velge hvilken det skal bli..

Noen som har noen gode råd og erfaringer med disse modellene??

Takker for svar som kommer..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg valgte Panasonic Kommer i morgen!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har ventet litt på Panaen nå, Janeszku. Blir nok en lykkens dag i morgen kan jeg tenke meg til. Hehe.
    PX70 er nok et sikkert valg, og jeg tror nok Janeszku kan fortelle litt mer om dette i morgen. Vurderer å kjøpe en selv, men er litt usikker om jeg heller skal gå for 46D3000.

Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk at du har sett begge i en butikk, opplevelsen hjemme er noe helt annet. LB2R gjør seg fint i en lys stue, tilkoblet en pc er den genial med 1:1 pixelmapping og bilde på den er godkjent ,helt du skrur av lyset i rommet...

Er du derimot interessert i å sette deg ned med godfilmen og dempet belysning, er PX70 helt overlegen. Mye bedre sortnivå, bedre detaljering i mørke områder, langt bedre dybde i bildet, bedre farger og den koster vel mindre?
    Eneste ulempen er som kjent refleksjoner, generelt ikke noe problem så fremt du ikke sliter med direkte sollys uten noen muligheter for å blende det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •