hei
er ny på forumet her, men må si at jeg har kommet over veldig mye nyttig info her=)

planen var da og kjøpe seg ny lcd tv. så litt på Samsung 40" LCD-TV LE40S81B på tilbud til 8k hos komplett. syntes dette var en fin pris=) men hvordan er kvaliteten på denne? er klar over at det er en billig modell så er ikke like bra som den beste modellen til samsung, men er det veldig kornete bilde??
ellers har jeg sett litt på Samsung 32" LCD-TV LE32R81B den ser jo grei ut da. eller??
ellers så frister det jo med en Sony Bravia 40" LCD-TV KDL-40S2530K som jeg har hørt veldig mye bra om. men syntes 13k blir litt mye for en tv, men får se.

skal bruke tven som pcskjerm, det vil si se filmer og slikt på den! så hadde jo vært gret med en tv med skikkelig sort farge og ikke sånn alt for jalla. skal også brukes til vanlig analogt tvsignal så må ikke være for kornete bilde.

hva syntes dere jeg skal gå for?? har ikke så mye erfaring med lcd fra før så er litt blank. noen som kansje har noen andre modeller som anbefales?