Er Pioneer 508 så mye bedre enn 507?? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 63 av 63
    Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Så jeg trenger ikke vise hvor du bommer på dette.....det klarer du fint selv, mr smiley.
    Selvfølgelig har du venner som jobber på både Siba og Elkjøp som bekrefter dette, skulle bare mangle.
    (og legg spesielt merke til brukernavnet folkens)...:
    Kanskje deltidsansatte på Elkjøp trenger et lite kurs? Du får spørre pent om du kan bli med....
    ... skulle tro du var ansatt i en engelsk tabloid-avis (men du studerer kanskje i den retningen?).
    Jeg holder pusten.....nei vent, stryk det. Da svimer jeg nok av til slutt av ventingen
    Det er umulig å svare kort på en påstand fra en som overhode ikke støtter opp noen av sine påstander. :roll:
    Fargerikt språk er flott. Men dette synes jeg ligner på forsøk på latterliggjøring, noe som aldri har vært god argumentasjonsteknikk. Det bør være fullstendig overflødig i en tråd som denne. Og dette var fra én enest post. Kanskje du skal holde deg til sakelig retorikk hvis vi skal ta deg seriøst? ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som skikkelig 'lurker' så er det ikke så ofte jeg poster noe, men likevel;

Først synes jeg dette var små-interessant, så fortreffelig underholdene; nå blir det etter hvert bare dumt, i alle fall i mitt hode. Dette blir til slutt nesten bare ord-klyveri og personlige vendettas. Dere er begge (Alex + Håkon) i motsetning til meg.. meget 'ivrige' :-), men også 'svært' bidragsytende personer som mange drar nytte av gjennom deres erfaringer/kompetanse.

Jeg tror de fleste som leser litt rundt 'ser' igjennom deres definisjonsuenigheter og får med seg essensen. Hvis ikke er det ikke så greit, da må vi nesten starte noen ’inn-med-teskje’ tråder.

Siste LCD vs Plasma input fra deg Håkon var i så måte meget god. Så god at man skulle neste tro du hadde dårlig samvittighet for noe :-). Neida, den var fin sak alene den, ta det som en fleip.

Folk har uansett ett minimum ansvar rundt egne beslutninger og ’kan/må’ ikke ta det første og eneste man leser på nettet for god fisk, dette er opplagt.

Jeg mener at det er 'for' mange nyanser her at det beste man kan gjøre/anbefale er og lese på, prøve selv og høste erfaring.

Jeg ville personlig (H&A) tatt en pause og blitt enige om å være uenig, eller blitt enig at man har et 'lite' horn i siden på hverandre :-), i mangel av bedre horn.. og brukt energien på mer konstruktive ting.

Jeg er overbevist om at det ville være godt for dere begge samt oss andre som da kan lese deres nye poster i stedet, som jeg forøvrig finner svært nyttige fra dere begge. Dere kan jo eventuelt bare begynne å diskutere 'det' utsagnet også. Jeg skjønner ikke hvor dere får all tiden fra..

Uansett; så føler jeg at dere har kommet såpass langt på denne vendettaen nå, at dere selv begge bare vil tape ved å fortsette, uansett hvem av dere som nå 'såkalt' har rett.

Det blir på en måte som med damer (hørt den før?), man mener det genuint, eller 'vet' man har rett i en sak; men der er også problemet; man prøver så hardt at man får det ikke til…

Slapp av!!, la det ligge, flytt fokus på noe bedre, dette er kun destruktivt.

Jeg personlig føler at dere nå begge strekker strikken innenfor noe som dere begge brenner for og muligens (etter et par B.) kunne ha gledet dere sammen om. Det har bare tydeligvis bare gått litt skikkelig i vranglås her opp gjennom tidene.

Selvfølgelig opp til dere om dette er noen form for verdi-input i en tydeligvis 'opphetet' debatt.

Hvem er så jeg som skal mene noe om dette og hva har jeg med dette.?

Absolutt ingen og ingenting... Er tydeligvis i ’megle’ hjørnet nå etter å ha åpnet første B., men seriøst;

Det er hyggelig med gode ’hete’ diskusjoner, men når det blir av oss lesere (snakker for meg selv her) oppfattet som en 'reel' dårlig tone, så er det ikke gøy å lese lenger heller, i alle fall synes jeg det. Det bidrar derimot til å dra 'siten' ned og ikke opp, og det er 'ikke' det vi trenger i lys av siste dagers uheldige hendelser (uten på noen måte å bruke det mot noen av dere, det er mer en personlig 'feel' følelse..), Klart vi ikke er 'tvunget' til å lese dette/alt, men da har vi kommet ett stykke synes jeg, hvis det hevdes.

Utrolig egentlig; såpass mye om lite , men jeg fikk det bare over meg og da ble det slik.

Fortsatt god, forhåpentlig fredfull kveld :-).

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med OleM og TINTIN. Synes også dette ligner mer på et forsøk på latterliggjøring. Ikke bra.
    Forsøk å være litt mer on-topic, ellers kan dere lage en egen "krangletråd". Evt ta dette over PM.

On-topic :

Forskjellen mellom 507 og 508 er nok mer enn god nok til å forsvare prisdifferansen. Ihvertfall ifølge testene i fagpressen og eiere av disse modellene. 508 har jeg ikke sett personlig. Kun 426 og 427, men klarte ikke å se noen forskjell. Pioneer har jo også vært ærlig å sagt at de har prioritert å presse prisene ned med de forrige gen. plasmaer, mens de på x08 har valgt en teknologisk utvikllng av bildekvaliteten.
    Ut ifra brukerenes erfaringer med produktene ser jo dette ut til å stemme.

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •