Er Pioneer 508 så mye bedre enn 507?? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 63
    Intermediate Tony Soprano sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Ja. Håper det var hyggelig, for forlangende pris var i allefall ikke langt i fra det 507 dumpes ut av butikken for i disse dager.

Flott at du påpeker kontrasten pga "levetiden". Jeg så i den første annonsen at du kun hadde brukt litt over 20 i kontrast, mens du på forumet skrev i en diskusjon med meg at du kun brukte DYNAMISK (høy kontrast/alt PÅ) på din skjerm da det ble best bilde....

Men det overrasker meg ikke at du tenker på kundens beste, Alex. Det var ikke så lenge siden du solgte din siste LG skjerm, der du skrev i annonsen at den var HD-klar. Og når jeg på en høflig måte påpekte at det var en lavoppløst skjerm slik at ingen skulle bli lurt/misforstå, slettet du raskt meldingene mine da det "ødela salget ditt".... :roll:

Den norske oversettelsen er dårlig da den er veldig lett å misforstå, derfor bruker jeg den engelske. (glad du endelig har forstått termologien, for dette har vi diskutert før..) Og hvordan vet du at det er den siste sorten du har sett? Flere har trodd dette etter langvarige statiske bilder, men en natt på DYNAMISK og snøbilde pleier å gjøre underverker på slike tilfeller. Selv har jeg hverken sett eller hørt om en 506 eller 507 med innbrenning enda, men det betyr selvfølgelig ikke at det er umulig.

Retention kan oppleves på de fleste plasma, men du har helt rett i at problemet blir bedre for hver generasjon. Innbrenning er det lenge siden jeg har sett en tråd om...
    Gledelig att 507 "dumpes" til 19000,- i disse dager.....laveste til nå er vel 22995,-iflg Hardware. Mulig du sitter på annen informasjon ?
    Del den gjerne :-D !

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tony Soprano
    Gledelig att 507 "dumpes" til 19000,- i disse dager.....laveste til nå er vel 22995,-iflg Hardware. Mulig du sitter på annen informasjon ? Del den gjerne :-D !
    4000kr i avslag for fjorårets modell som er brukt i snart et år?

Jeg vil driste meg til å si at 15% avslag på en utgått flatskjerm (!) med 1 år på baken er så lite at det kvalifiserer til påstanden "ikke så langt i fra". Prisene på Hardware.no er ikke alltid representativ for hva du får på utgående modeller/lagertømming når du står i butikken med penga i hånda...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tony Soprano
    Gledelig att 507 "dumpes" til 19000,- i disse dager.....laveste til nå er vel 22995,-iflg Hardware. Mulig du sitter på annen informasjon ?
    Del den gjerne :-D !
    Betale 19.000,- for en brukt tv, når ny koster 23.000? Er det noen som gjør det??? I tillegg er det forrige generasjon. Ikke noe jeg ville kalt et godt kjøp. Men det er bare min mening.

Et slikt avslag på prisen kan man kanskje til og med prute seg til?

Blir vel dumpet ut for 15k for å tømme restelagret snart......
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Betale 19.000,- for en brukt tv, når ny koster 23.000? Er det noen som gjør det??? I tillegg er det forrige generasjon. Ikke noe jeg ville kalt et godt kjøp. Men det er bare min mening.

Et slikt avslag på prisen kan man kanskje til og med prute seg til?

Blir vel dumpet ut for 15k for å tømme restelagret snart......
    God morgen! Kaffen står klar. Endelig noen som er våken her.... :-D

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God morgen! Kaffen står klar. Endelig noen som er våken her.... :-D
    Det var ikke noen uenighet der nei

Uansett, er kjøper fornøyd så er det jo greit.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg vil driste meg til å si at 15% avslag på en utgått flatskjerm (!) med 1 år på baken er så lite at det kvalifiserer til påstanden "ikke så langt i fra". Prisene på Hardware.no er ikke alltid representativ for hva du får på utgående modeller/lagertømming når du står i butikken med penga i hånda...
    19000,- For en brukt 507 er i høyeste laget er vel alle enige om...
    Men det er vel forsvarlig å betale det for en ny !?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy

Hmmm....tok en lasermåling her på avstand fra sitteplass til plassering av flatskjerm (30 cm fra veggen), og målte 2,7 meter! Følte meg plutselig som sild i en tønne nå :neutral:

Jeg kan vel ikke ha 50" flatskjerm? Hva er anbefalt str. på 3 meters avstand?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men hva er prisen på 428 kontra 508?? Jeg funnet at et 428 koster 27000. Stemmer det at det er så liten prisforskjell på disse tvene? Da sier det seg nesten selv at man bør gå for 50"...

...eller?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asaf
    Men hva er prisen på 428 kontra 508?? Jeg funnet at et 428 koster 27000. Stemmer det at det er så liten prisforskjell på disse tvene? Da sier det seg nesten selv at man bør gå for 50"...

...eller?
    Min oppfatning er at fornuftig størrelse er viktigere enn pris. Skal jo sitte en stund å se på det 50"-monsteret også ;-)

Kan jo også kjøpe noe fint til damen for de pengene man sparer. Snakk om å slå to fluer i en smekk

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det er imponerende å se hvordan Håkon kan skilte med detaljert kunnskap om en privat handel mellom meg og en annen privatperson.

Jeg inviterer vedkommende som kommer for å hente skjermen av meg i morgen, og som har kontaktet meg via avforum, til når som helst å gi utrykk for hva han måtte mene om handelen i denne tråden..

Håkon, som tilsynelatende mener at han kan få skjermen enda billigere enn 23000,- som er billigste pris registrert (hos netshop), kan jo ta en tur til netshops "fysiske avdeling" og se om han får skjermen noe billigere på den måten

Forøvrig kan han jo legge til fraktkostnader og bordstativ og se hva totalen lander på - og regne ut differansen på nytt.

Hvis han faktisk vil snakke med en selger i en fysisk butikk får han ta turen til hifi-center kjeden, expert elkjøp eller lefdal som fortsatt ikke selger skjermen til en krone under 29 995,-.

Håkon, som også tilsynelatende er en ivrig leser av mine salgsannonser, oppfordres herved til å dokumentere at skjermen min er et år gammel (på den tiden var det lenge til det fantes 7. gen. pioneer i norge), han oppfordres til å dokumentere at jeg har solgt en LG-plasma med feilaktig informasjon (at jeg har sagt at den er HD-klar), og han oppfordres til å dokumentere at jeg har sagt følgende om min skjermbruk: "kun brukte DYNAMISK (høy kontrast/alt PÅ) på din skjerm da det ble best bilde", og han oppfordres til syvende og sist å forklare hva han mener med at 7. generasjoner en "UTGÅTT MODELL", når tilgjengelligheten tross alt er langt bedre på 7. generasjon enn 8. generasjon hos norske forhandlere per i dag.

Slå gjerne opp i ordboken for å finne definisjonen av "utgått".

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er forøvrig den nevnte salgsannonsen som Håkon hevder at jeg har skrevet noe som ikke er sant i, for så å ha solgt skjermen.

Det er ikke så hyggelig å bli stemplet som en svindler når man ikke har gjort noe galt, så hadde jeg vært Håkon ville jeg overveid å komme med en unnskyldning..

Hvordan du kan føle deg støtt over at jeg sletter dine feilaktige kommentarar når jeg på forhånd har advart mot at irrelevante kommentarer i annonsen vil bli slettet, er over min fatteevne..

Ikke var du interessert i skjermen, heller.

http://avforum.no/avtorget/showprodu...=10832&cat=500

Newcomer TommySund sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Alex.

Jeg spurte deg i din salgsannonse om det gikk ann å få din 507 til en litt bedre pris enn 19 000kr, siden butikker nå selger denne ut til svært gode priser. Men hadde ingen ønsker om å ødelegge noe for deg, jeg syntes bare prisen var for høy for en brukt utgave av fjorårets flatskjerm.
    (har forøvrig fått flere knalltilbud i butikker som vil bli kvitt restlageret sitt, så det du sier med ikke en krone under 30k stemmer ikke helt)

Meldingen min ble med en gang slettet, og jeg fikk aldri noe svar. Litt dumt å slette andres meldinger mener nå jeg,,,,, men det er din annonse, og du velger selvfølgelig hvem du vil selge til.

Men det er hyggelig at du fikk solgt den, jeg får bare lete videre. Jeg tror det blir en 508. :-D

Ha en fortsatt fin dag!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tommy: Du kan jo gjengi den første kommentaren du la inn under salgsannonsen min her hvis du tør, så skal vi se hvor stor respekt du høster ved å regelrett sabotere folks salgsannonser med totalt irrelevant svada.

Kanskje ikke så rart at jeg ikke ville selge til deg når det er måten du henvender deg på.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Dette er en handel mellom 2 voksne mennesker, så la det ligge folkens

Gled dere heller over et meget godt bruktmarked når deres 508 er på bruktsalg! Og da skal jeg handle, og den skal jeg ha BILLIG

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dokumentasjon og svar på tiltale...

Det er litt utenfor topic, men da a|ex føler at jeg har satt han i et dårlig lys og krever dokumentasjon, syntes jeg det er greit at jeg svarer på best mulig måte. Spesielt også siden han over diskusjonen vår på PM, sier å ha meldt meg til Lygren. Mesteparten av svaret er i det minste relatert til Pioneer 507, om ikke annet....

Først og fremst har jeg ikke kalt deg en svindler/kriminell a|ex. Det tror jeg heller ikke, bare så det er sagt.

Jeg tolker a|ex sin respons som at jeg enten A: Fant opp en masse rart som overhodet ikke stemte, og han naturligvis ble sint over slike ville løgner. Eller B: Jeg traff et ømt punkt, og han satt seg i forsvarsmodus.

Skal ikke spekulere i hva som er riktig, men dette er dokumentasjonen. Så kan en tolke selv:

Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Det er imponerende å se hvordan Håkon kan skilte med detaljert kunnskap om en privat handel mellom meg og en annen privatperson.
    Har aldri hevdet å besitte slik informasjon. Hvor har du dette fra? Jeg uttalte meg om forlangende pris på 507, og det er et punkt flere her vært enige om.

Håkon, som tilsynelatende mener at han kan få skjermen enda billigere enn 23000,- som er billigste pris registrert (hos netshop), kan jo ta en tur til netshops "fysiske avdeling" og se om han får skjermen noe billigere på den måten

Hvis han faktisk vil snakke med en selger i en fysisk butikk får han ta turen til hifi-center kjeden, expert elkjøp eller lefdal som fortsatt ikke selger skjermen til en krone under 29 995,-.
    Å komme med utsagn om at denne skjermen ikke er å få til "en krone under 29 995kr" i en vanlig butikk er ganske vågalt om du ikke har tatt en (stor) runde å sjekket selv. 507 er fjorårets modell, og butikkene vil naturligvis ikke sitte med et stort lager av disse modellene utover høsten. Elkjøp pleier også å kunne matche konkurentens priser om de blir forespurt. Vi vil nok ikke se de til annonserte "spotpriser" med det første, da butikkene selvfølgelig prøver å få mest mulig igjen for skjermene. Derfor må man kreve en bedre pris/snakke med selger. Fikk faktisk selv raskt tilbud om 507 til en meget lav pris av butikksjef på Hifi Centeret Vika da jeg sa jeg så etter en ny 50" og vurderte den nye 508.

Men det er i allefall hyggelig å høre at 7.Gen. flatskjermen din ikke har falt mer enn 1000kr siden du kjøpte den for snart 1 år siden:

Sitat Opprinnelig postet av a|ex (27.Okt.2006)
    Jada jada, det er det samme hva den koster rundt omkring i butikkene.
    Pioneer har satt anbefalt utsalgspris til 39 998,- og da er det nettopp det som er veiledende pris. Ikke hva butikkene selger den for. Selv betalte jeg vel 31 000,- mener jeg å huske.
    I annonsen din skrev du forøvrig at nypris (altså ikke veil.) var 40k. Det er ikke direkte feil siden det kan tolkes som veil., men litt selvmotsigende når du selv er enig at dette ikke er markedspris...ei heller at du har betalt noe i nærheten av dette i det skjermen dukket opp på markedet i Norge. At veil. pris er villedende på 507 har du flere ganger vært enig om:

Sitat Opprinnelig postet av a|ex (27.Okt.2006)
    PS! Expert har visst satt veil pris på 507XA til 39 995 - DRØYT!
    Håkon oppfordres herved til å dokumentere at skjermen min er et år gammel (på den tiden var det lenge til det fantes 7. gen. pioneer i norge)...
    Jeg har sagt snart 1 år gammel basert på din egen salgsannonse og dette utsagnet (datert):

Sitat Opprinnelig postet av a|ex (25.Sept.2006)
    Da har jeg vært på lefdal i sandvika og hentet med en 507XA til den nette sum av 31 000,-

Kunne fått den til nesten 2000,- billigere fra fyndbørsen, men så var det ventetid og surr osv med DHL og bla bla bla.
    Kalender finner du på Norsk kalender, så kan du regne måneder selv.

...han oppfordres til å dokumentere at jeg har solgt en LG-plasma med feilaktig informasjon...
    Feil og feil fru blom. Jeg mente at informasjonen din var villedende/misvisende, og påpekte dette med å spørre om denne skjermen var HD-Ready. Hvorfor jeg spurte a|ex om dette på et salg av en lavoppløst skjerm ser man her:

Sitat Opprinnelig postet av a|ex selger LG plasma - beskrivelse:
    Svært elegant HD-kompatibel 42-tommers plasmaskjerm fra markedslederen LG selges til halv pris av veiledende pris!

KLAR FOR FREMTIDEN. TV'en har både HDMI-, komponent- og PC-innganger, og støtter alle formater (720p, 1080i, osv).
    Klar for fremtiden? HD-kompatibel? Støtter alle formater (70p, 1080i osv)?

Syntes ikke det er så "ødeleggende for salget" å påpeke (jeg spurte faktisk) at den ikke er HD-Ready til potensielt uvitende kjøpere som ser etter en HD-skjerm. Den eneste måten fakta/korrekte opplysninger faktisk er ødeleggende for deg som selger, er dersom du faktisk prøver å få til å virke som dette er en HD-skjerm....

Men du var rask til å slette min melding og sende meg en PM med forespørsel om å holde meg unna salgsannonsen din.

Videre er det blitt er blitt diskutert mye hva selger bør/kan tillate seg å sette som "nypris". Men akkurat det med "villedende nypris" er et tema under diskusjon (se egen tråd), så det vil jeg ikke si vi kan hevde som en "feil".

...og han oppfordres til å dokumentere at jeg har sagt følgende om min skjermbruk: "kun brukte DYNAMISK (høy kontrast/alt PÅ) på din skjerm da det ble best bilde"....
    Dette kom opp i forbindelse med kalibrering/og faren for retention på 507:

Sitat Opprinnelig postet av a|ex (26.Okt.2006)
    På 507 har vi noe som heter for "dynamisk kontrast" En meget velkommen funksjon spør du meg, som gir best resultat satt til "høy". Det vil gi økt kontrast i forhold til å ha den avslått, men kan ikke sammenlignes med å oppjustere kontrastnivået generelt, da denne funksjonen nettopp sørger for et dynamisk kontrastnivå som automatisk gir et gnistrende bra bilde. Uten blir det flatt og livløst i forhold.
    Så skrev jeg at folk har forskjellige preferanser, og at det ofte anbefales å skru den av, slik som på Pioneer FAQ til avforums:

Hentet fra en Pioneer guide på avforums:
    Q: Hang on! What about Dynamic Contrast? Can I turn that on?
    A: Errrr...no. This setting is to make it look very bright in a large shop filled with fluorescent tube lighting. Folk recommend that you calibrate with a DVD (or ISF) or adjust other settings other than this one.

Da svarte du med følgende klar tale:
    Når det gjelder dynamisk kontrast gir jeg blanke f i hva en eller annen geek på avs-forum mener.
    ...og han oppfordres til syvende og sist å forklare hva han mener med at 7. generasjoner en "UTGÅTT MODELL", når tilgjengelligheten tross alt er langt bedre på 7. generasjon enn 8. generasjon hos norske forhandlere per i dag....
    Jeg tror alle skjønner hva jeg mener med utgått, men vi kan jo se hva selveste a|ex (du) selv mener ordet utgått modell betyr. Dette innlegget er hentet 4 uker etter de første eierne på AVforum har hentet sin nye 507, 506 stod fortsatt på hjemmesiden og var til salgs i butikkene og tilgjengeligheten på 507 ble fortsatt diskutert.

Sitat Opprinnelig postet av a|ex (26.Okt.2006)
    Ok, en utgått modell er selvsagt bedre enn arvtageren fordi den fortsatt koster mer. 506 hadde en veiledende pris på 20 000,- mer så da sier det seg jo selv.....
    I en annen tråd skrev noen at de hadde lyst på en Samsung skjerm til 18000,- og du skrev følgende:

Sitat Opprinnelig postet av a|ex (18.Nov.2006)
    Den samsungen du sikter til blir solgt på billigsalg om dagen, og er egentlig en utgått modell. Den kostet opprinnelig 30 000,- for et års tid siden.
    Igjen et produkt som iflg. deg selv fortsatt var i butikken (ironisk nok på "billigsalg", siden den var 1 år gammel ), men som da var utgått. Kanskje vi skal spleise på en ordbok alex?

Phu....dette ble mye. Men jeg håper jeg har tilfredstillt dine krav til dokumentasjon. Leserne får selv avgjøre om jeg er en løgner.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondlk
    Gled dere heller over et meget godt bruktmarked når deres 508 er på bruktsalg! Og da skal jeg handle, og den skal jeg ha BILLIG
    Nei, 508 går på soverommet. Men du skal få min 506 for 20 000kr. Veil. var 60 000kr, så det blir uansett en kjempedeal for ditt vedkommende. Skal vi satse på september neste år?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skal alltid vri og vende på fakta, og utelater å sette dine egne sitater opp i mot mine. Men bare vent, håkon, jeg skal tilbakevise hvert bidige punkt. Forøvrig har jeg mer enn tilstrekkelig bevis på at du farer med blank løgn og fremsetter uriktige opplysninger om meg, uten at jeg helt skjønner hva som måtte være motivasjonen for dette. Det er på bakgrunn av det at jeg har rapportert det ene innlegget ditt til AV-forum, så får vi se hva dem gjør med det.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skal alltid vri og vende på fakta, og utelater å sette dine egne sitater opp i mot mine. Men bare vent, håkon, jeg skal tilbakevise hvert bidige punkt. Forøvrig har jeg mer enn tilstrekkelig bevis på at du farer med blank løgn og fremsetter uriktige opplysninger om meg, uten at jeg helt skjønner hva som måtte være motivasjonen for dette. Det er på bakgrunn av det at jeg har rapportert det ene innlegget ditt til AV-forum, så får vi se hva dem gjør med det.
    Vri og vende på fakta? Dette er egne utsagn fra deg, om det ikke er flere med samme brukernavn her inne. Du krevde at jeg gjorde en respons på ditt innlegg med dokumentasjon. Og det fikk du... Mesteparten henten fra tråden om Pioneer 7.generasjons plasma høsten 2006 (se link). Quotene er til og med datert.

Nye Pioneer plasma 7.gen.

Basert på de quotene lar jeg folk tolke selv om jeg er en løgner (Noe som i seg selv er en ganske alvorlig beskyldning).....

Nei, jeg håper virkelig AVforum tar handling og får stengt meg ute fra dette forumet for alltid, og det snarest mulig. I det minste bør jeg få en bot! Nei, faktisk så syntes jeg du bør vurdere en anmeldelse Alex.... Skal vi si Drammen Politikammer klokken 0900 i morgen?

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv mener jeg att man kommer langt med takt og tone....

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vri og vende på fakta? Dette er egne utsagn fra deg, om det ikke er flere med samme brukernavn her inne. Du krevde at jeg gjorde en respons på ditt innlegg med dokumentasjon. Og det fikk du... Mesteparten henten fra tråden om Pioneer 7.generasjons plasma høsten 2006 (se link). Quotene er til og med datert.

Nye Pioneer plasma 7.gen.

Basert på de quotene lar jeg folk tolke selv om jeg er en løgner (Noe som i seg selv er en ganske alvorlig beskyldning).....

Nei, jeg håper virkelig AVforum tar handling og får stengt meg ute fra dette forumet for alltid, og det snarest mulig. I det minste bør jeg få en bot! Nei, faktisk så syntes jeg du bør vurdere en anmeldelse Alex.... Skal vi si Drammen Politikammer klokken 0900 i morgen?
    Jeg står fortsatt inne for at du har skrevet uriktige ting om meg og hva jeg har sagt, noe jeg velger å definere som løgn. Ingenting av det du har skrevet har tilbakevist noe av det. Forøvrig heter det ikke lenger "kammer", det heter "stasjon". Men hvis du har tenkt å fortsette med personangrep når du slipper opp for saklige argumenter kan jeg godt sende inn en anmeldelse, om det er det du vil - dog vil jeg tro at man burde å greie å skikke seg på diskusjonsforum uten å gå så drastisk til verks.

Mitt første innlegg angående innbrenning i denne tråden resulterte i et sammensurium av grunnløse beskyldninger fra din side, og dette skal jeg ta for meg for å gi deg et saklig svar på tiltale, men akkurat nå er jeg nødt for å dra tilbake på jobb så det spørs om det blir i kveld!

Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •