Forskjell Sony 40D3000K og 40D3000E - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 50 av 50
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det eneste jeg er redd for, er bildekvaliteten på tvsendinger.
    Jeg har analog kabeltv, og en sitteavstand på ca. 2.7m...
    Kan nok hende at 46" blir litt overkill, men på film blir det nok helt konge da skjermstørrelsen har utrolig mye å si for filmopplevelsen !!
    Så får vi se om det blir 42PV70 eller 46D3000 på meg. Jeg har bestemt meg for å bruke PC'n som DVDspiller siden jeg skal kjøpe litt bedre hardware (hovedkort, minne, skjermkort og cpu). Får nok derfor ikke råd til PS3 eller Toshiba HD-EX1.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så at komplett.no oppga kontrasten 5000:1 på 40d3000e. sendte de en mail og spurte, og fikk dette til svar:

Hei.

Det er flere utgaver av denne, den vi har ender med e. 5000:1 er det ihvertfall den vi selger har.

Mvh
    ast, Kundeservice
    Komplett.no - spar tid og penger, Telefon: 33 47 14 00

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    edit: dobbel post

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg sendt e-post til Sony Norge's support. Jeg poster e-mailen jeg sendte og hva de har å fortelle når jeg får svar.
    Synes det har vært litt for mange forskjellige svar fra forhandlerene.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanon andy mc nebb

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okey, folkens. Da har Sony beholdt sitt gode navn og rykte. Fikk svar fra de idag. Veldig fornøyd siden jeg sendte mailen igår !

Jeg poster både hva jeg skrev til dem og hva de svarte :

Original Message Follows:

Hei. Setter stor pris på om Dere kan svare meg på dette spørsmålet : Jeg lurer på hva som er forskjellen på disse modellene : 46D3000 AEP46D3000 E46D3000 K Noen forhandlere oppgir TV'ns kontrast til 5000:1 og andre til 8000:1 på f.eks D3000 E ? Hvor er de respektive modellene produsert, og hvilket marked er de beregnet for ? Har vært i kontakt med forhandlere av produktet, men vet ikke hvem av de somhar de riktige svarene. Så mange forskjellige og vage forklaringer at de tydelig ikke vet hva de prater om. F.eks. : Noen SÆRLIGE forskjeller er det vel ikke ? Ikke bra.. Håper Dere kan gi meg en klar forklaring, slik at jeg kan kjøpe ny tv.Hvis det er forskjeller på modellene, setter jeg pris på at Dere forteller hvilken forskjeller. På forhånd tusen takk !! M.v.h Forvirret Sony kunde

Hei.
    Takk for din henvendelse til Sonys tekniske support. I utganspunktet er det samme modell, "etternavn" er bare interne Sonys betegnelser. Ifølge Sonys spesifikasjoner er dynamiske kontrasten på denne modellen 1:8000, så om det står noe annet på forhandlerens websiden er det deres ansvar. Men i praksis har det veldig lite å si om bildekvaliteten. Det som er viktig er statiske kontrasten som er 1:1600. Vi har fått flere spørsmål om det og sendte forespørsel videre. Får vi mer info, skal jeg sende en mail til deg.
    Med Vennlig Hilsen, Mira
    Sony Support

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel bare å konkludere med at det ikke spiller noen rolle hvilken variant en kjøper.
    Nå er K varianten midlertidig utsolgt hos de fleste utifra det jeg har erfart så spørs om en må gå for en av de andre..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Digital tuner for kabeltv?

I følge spec på sony.no har D3000 innebygd digital tuner for kabel. Ser at de nettbutikkene som selger K modellen så står det bare at den har tuner for bakkenettet.

Jeg har kabel fra Canal Digital og skulle gjerne sluppet en ekstra boks i stua. Er det noen som kan si noe om hva som stemmer.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Locos
    I følge spec på sony.no har D3000 innebygd digital tuner for kabel. Ser at de nettbutikkene som selger K modellen så står det bare at den har tuner for bakkenettet.

Jeg har kabel fra Canal Digital og skulle gjerne sluppet en ekstra boks i stua. Er det noen som kan si noe om hva som stemmer.
    Er ikke mulig å sende mail til noen av nettbutikkene som har den inne og spørre om de kan sjekke det igjen? Har "digital" kabel selv.

Newcomer sonydigger sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Samme spekifikasjoner i hele Europa.

Kan berolige alle som tror at K modellen har dårlige kontrast eller billige komponenter:-D Sjekk linken her og du kan gå inn på hvilket som helst land og se at kontrasten er 8000 dynamisk i alle land. Sony : Welcome : Europe

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •