Ny TV til stua, pris = 10k +/-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny TV til stua, pris = 10k +/-

Heisann...

Er ute etter en ny TV (37") i prisklassen 10.000,- +/-...
    Har funnet ut at å finne seg riktig TV om dagen er rimelig vanskelig uten ekspertpeiling... Så jeg trenger hjelp. Ikke klarer jeg helt bestemme meg for om jeg skal gå for LCD/Plasma heller... Begge deler har jo fanboys som dreper de som måtte mene det andre er bedre.

Meeeeen... Har kommet fram til en skjerm nå iallfall, og jeg trenger innspill.
    Panasonic TH37PX70E

Bring it on!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den der har jeg også lyst på, 8999 på lefdal nå. Men, jeg lurer på om jeg heller vil ha 42-tommeren. Skal det være så skal det være liksom. Noen som vet om billigste pris for den for øyeblikket? Helst i butikk eller hentemulighet, i oslo.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nesten ikke man finner folk som er missfornøyd med bildekvaliteten på denne (PX/PV) plasmaserien til Panasonic. Spørsmålet blir vel om plasmatv er noe for deg ?
    Hvilken kilder skal du bruke tv'n mest sammen med ? Eks. : 50% analog kabeltv, 30% DVD, 10% PC, 10% PS3.
    Hvordan er rommet tv'n skal stå i ? Eks. : Et lyst rom med store vinduer bak eller ved siden av sittestilling eller tv.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kilder: Stort sett bare TV, med noen DVD-filmer iblandt. Ikke tilkobling av PC, ingen konsoller skal brukes på TVen.

TV-signalene er Get "Digital" kabel-tv... TV-en skal stå i stua; som har tre relativt store vinduer rett til høyre for tv-en... Men, er bare morgensola som er der, hehe :] Men lyst rom må det vel allikevel kalles...

Active EXCEL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brodern har kjøpt Panasonic TH42PX70E -han er meeget fornøyd Har selv fått en demo av han og må si meg 100% enig. Selv sitter jeg med en Panasonic med G8 panel(TH42PX70E har G10) og er kjempe fornøyd med denne:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okay... Da trenger jeg hjelp på nytt. Redd for at stua er for lys til at plasma passer best... Så... Ja. Jeg trenger rett og slett hjelp med å finne en LCD-erstatter. Far i huset begynner å bli mer åpen for høyere pris også nå, så la oss si +/- 15 lapper... Helst under det, dog... Og flott om Expert har TV-en; han har kompis som kan skaffe rabatt der

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *bump*

37" LCD, type mest-for-penga, max. ~14k (kan gå litt over dog... men helst under :P)

Newcomer sykihue sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Plasma : Panasonic TH-42PX70 til 12.000 kroner så har du 2.000 kroner igjen å bruke på mørke gardiner :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe. 2000 til gardiner høres bra ut.

Beste LCD-tv i denne prisklassen, er uten tvil Sony Bravia 40D3000. Selv vurderer jeg 46D3000.

40D3000 støtter "alt" av dagens og fremtidens bildestandarder, er roset opp i skyene i de fleste tester av fagpressen verden over, og har en matt antireflektiv skjermflate. At Sony er kjent for sin høye produksjonskvalitet og lave feilstatestikk er jo bare et ekstra pluss !

Her er noen nettbutikker som selger modellen :

Hardware.no - Prisguide - TV - Sony Bravia KDL-40D3000

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    andy hvorfor velger du LCD fremfor plasma når LCD er dyrere og ikke har like god kvalitet?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •