Samsung LE32N71B vs LE32R82B

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE32N71B vs LE32R82B

Nå har jeg brukt de tre siste dagene på å lete etter et 32" LCD-TV til 6-8000, som gir mest mulig bildekvalitet og teknologi for pengene.

Primært skal TV-et brukes til å se digital-TV, DVD-er, spille Wii, og se TV-serier via mac-en.

For øyeblikket sitter jeg igjen med to aktuelle kandidater, som begge ser ut til å være verdt prisen, og vel så det: Samsung LE32N71B og LE32R82B.

Er det noen som har noen erfaringer med disse, og som vet hvilket som har best bildepanel?

For å sammenligne de har jeg brukt Komplett.no sin sammenlignings-funksjon, men jeg må ærlig talt si at den ikke gjorde meg så enormt mye klokere.

Erfaringer, meninger og andre råd og tips til kjøp av 32" LCD i overnevnte prisklasse tas i mot med takk! Jeg har på ingen måte låst meg fast til disse to modellene, men de virker som to sterke kandidater, i alle fall.

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    n71 var en bra TV, men R86/87 er uten tvil bedre. Sortnivået og innsvinkelen er mye bedre, og så lenge du skrur av 100hz-funksjonen får du et mye bedre bilde på 86/
    87. Mitt tips, i alle fall

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er R86/87 kontra R81/82 med tanke på spesifikasjoner?

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg leste feil - trodde det stod r87 i din første post. r87 koster rundt 8000 kroner, men r82 har jeg aldri hørt om. Den finnes ikke på Samsung sine hjemmesider heller. Er du sikker på at du ikke tenkte på r87?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    R81/82 er opprinnelig ikke ment for det skandinaviske markedet, men Komplett og diverse andre forhandlere har allikevel tatt inn modellene.

TV-et jeg har utpekt meg er LE32R82B. Kan ikke se at Komplett har noen R86/87-modeller inne, slik at jeg kan sammenligne, men Siba har LE32R87 på lager, til en tusenlapp dyrere enn R82.

Hva sier eksperten(e) nå?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •