Plasma/LCD - Klarer ikke bestemme meg - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 36 av 36
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fortell oss om du blir fornøyd

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Zacko]Da er ny tv og dvd spiller i hus Valget gikk på en Panasonic 42PX74 og en pioneer dvd sacd spiller (dv600)Noen som har noe å si om denne spilleren?) Fikk dette pluss en HDMI kabel for 14000 på Expert og levert på dagen Er meget fornøyd med denne tv`n, er ikke no å lure på - løp og kjøp - knall bilder :-D
    QUOTE]

WTF?? Jeg betalte 14000 for min PX74 alene. Hvilken Expert var dette? :evil:

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det kan man kalle en god deal.
    Du må lære deg å prute, Opticane. Hehe...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hovedforskjellen på bakkenettene er hvordan formatet er kodet.. I norge skal vi ha MPEG4 som da har bedre kvalitet og båndbredde enn MPEG2. Men de fleste tver i dag med innebygget dekoder har MPEG2 da dette er mest utbredt i verden..

forresten, Toshiba REGZA 42X3030D < finnes til 12995 og ser ikke så ille ut denne heller

Newcomer XinoN sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes det var et minus at Panasonicen bare tar pc signaler via VGA og ikke via dvi- Hdmi . Jeg blir heller ikke helt fortrolig med tv titting i dagslys da plasmaen er veldig lys svak i forhold til min 2 år gamle lcd skjerm . Lcden er også bedre på pc pga egen dvi ingang og flere valg på oppløsning . Jeg klarer feks ikke å kjøre 1280 x 720 fra pc'en , da blir bildet dobbelt ??

Panasonicen har bra design og er meget bra på film , men jeg skulle ønske den var bedre til pc .

Active emoll76 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken Panasonic har du, XinoN?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok det er noen innstillinger du må gjøre på PC'n for at det skat fungere optimalt, XinoN.
    Vet det finnes mange her på forumet som har peiling på dette, så det går nok bra får vi håpe.

Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Px70 skal ta signal ved hjelp av dvi - hdmi adapter. Dersom du stiller inn på 1024 x 768, får du full match på pc inngangen. Ellers må du bruke 1280 x 1024 60Hz. (maks 1.366 x768 60Hz) det vil likevel gjøres om til 1024 x 768. For 50" blir det 1.366 x 768 pixler. Du kan velge mellom 4/3 og 16/9 forhold

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av XinoN
    Jeg synes det var et minus at Panasonicen bare tar pc signaler via VGA og ikke via dvi- Hdmi . Jeg blir heller ikke helt fortrolig med tv titting i dagslys da plasmaen er veldig lys svak i forhold til min 2 år gamle lcd skjerm . Lcden er også bedre på pc pga egen dvi ingang og flere valg på oppløsning . Jeg klarer feks ikke å kjøre 1280 x 720 fra pc'en , da blir bildet dobbelt ??

Panasonicen har bra design og er meget bra på film , men jeg skulle ønske den var bedre til pc .
    Jeg har samme probem. Jeg klarer ikke kjøre 1280 x 720 eller 1080. men jeg klarer å kjøre 1360 x 768. Så det blir nok snart en oppgradering av skjermkortet

Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er det som er. Den kan ta 1.360 x 768, men ikke 1.280 x 768,
    da må du velge 1.280 x 1.024 og 60hz hvis du kan velge den innstillingen på skjermkortet.
    Det tror jeg skal gå helt fint, altså.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg hatt PV70 i hus i 2 uker. Levering fra Deal.no på døren gikk knirkefritt og sålangt er jeg meget fornøyd med tv'en.

Jeg har sålangt brukt den til vanlig tv, xbox 360 spilling (litt mer enn først antatt ) og også streaming av fotball TV2 Sumo fra bærbar pc.

Må si meg meget fornøyd og spesielt kvaliteten fra XBOXen må jeg si var fantastisk bra. Har brukt mange kjekke timer med Fight Night 3 og knusedabbing allerede. Og flere skal det bli!

Forøvrig fantastisk kjekt å se Brann-RBK på denne tv, men usikker på om det hadde med selve tv'en å gjøre. (Vi feirer seriemesterskapet mens vi kan - det kan fort snu )

Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal vi gå utover tråden nå ?
    Heia BRANN.
    Så kampen på Tv selv, og jeg tror du kan takke Panasonic for de gode bildene. Selv kan jeg sammenligne med tidliger tv'er, båda plasma og lcd, og ingen var i nærheten av å tilfredsstille meg slik denne px70'en min gjør. Et fantastisk trøkk med detaljer og fargerikdom, og den beste seieren noen sinne.
    Nå bruker jeg HD mottakeren til canal digital, via hdmi, og alt er bare sinnsykt bra. sinnsykt bra. helt sinnsykt, med fare for å gjenta meg selv. og så for bare for 12000.-
    Seier til panasonic også!!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe. Skjønner at det er noen som er fornøyd med tv'n sin

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Folkens, ettersom denne tråden ligger under de tekniske fora er det fint om vi forholder den teknisk.

Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, Andy. Har slått meg helt til ro med den.
    Det klarte jeg ikke med de andre jeg hadde, så det er litt godt.
    Koser meg helt i hjel med den Skal konsentrere meg om alle de andre duppedittene jeg trenger å fornye nå......

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bolabola
    Om du fortsat er i tvil, så kanskje denne linken kan hjelpe deg med å ta en avgjørelse: http://www.plasma-lcd-fakta.no/

;-)
    Dette var jo ikke Plasmareklame i det heletatt. Hadde man tatt for seg det beste til LCD og det dårligste til Plasma hadde man lett fått en annen vinner.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •