20"?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: 20"?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

20"?

Jeg er ute etter en flatskjerm på rundt 20" som jeg ska bruke på soverommet. D blir vel da en LCD. Har ikke tenkt å bruke noe særlig over 5000,- Den vil bli tilkoblet parabol. Noen som har noe de kan anbefale? Gjerne med innebygget dvd-spiller.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slenger meg på denne jeg!

Fatter skal ha en 20-22" LCD til å ha på hytta koblet mot parabol. Satser på å komme ut på rundt 5000kr og da gjerne ha innebygd dvd-spiller.

Har sett på Viewpia 22" hos MPX som ser ut til å være kurrant for min del, men hva vet vel jeg? Er dette en kurant tv for to gamle mennesker som skal få med seg nyhetene, påskekrimen og en og annen Disney-dvd med barnebarna?

TV'n det gjelder finner man på Viewpia 22" LCD TV m/DVD - LV-22IEB6 - MPX

Active Wessey sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leter også etter et mindre tv til soverommet, men finner ikke noe. Har tenkt maks 26", og det skal være relativt billig. Men det er vanskelig å oppdrive, de jeg finner koster jo fra 5 000 og oppover. Da er jo selvsagt spørsmålet om man skal gå for et Tatung 32" til rundt 4 000 som får gode karakterer når det gjelder pris/kvalitet. Men det er jo litt i overkant stort for hva jeg trenger.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •