Toshiba Regza 37C3000PG

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Toshiba Regza 37C3000PG

Er det noen som har dette TV'et å kan komme med litt tilbakemeldinger?
    Dette er vel en ny og forbedret modell av 37WL66Z. Men er det noen som vet om det har vanli VGA eller DVI for tilkobling til PC?

Toshiba 37 LCD-TV 37C3000PG - elprice.no

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp investert i 42C3000pg og førsteinntrykket overgår faktisk forventningene. Jeg har tv-signaler fra Get digital. Utrolig klart og fint bilde selv med de forhåndslagrede innstillingene.

For en pris på 10k hos Lefdal tviler jeg på om du kan gjøre noen særlig bedre kjøp i dagens lcd-marked...

Svaret på spørsmålet ditt er: VGA som PC grensesnitt.

Er det foresten noen der ute som har noen gode generelle tips for å et mest mulig optimalt tv-bilde på denne modellen?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    275
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er faktisk overanskende godt kalibrert fra frabrikk, så det kan nok ikke bli så veldig mye bedre enn frabrikkinnstillingene!

Kjempe kjøp til 10000,-

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg betalte 9995,- på elprice for 37":cry:

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, du har nok sikkert rett vedr. innstillingene. Vet du forresten hvordan du enkelt tilbakestiller til de opprinnelige fabrikkinnstillinger.

Det er beskrevet i brukerveiledningen, men finner ikke ut av dette.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Genrelt bør en ta utgangspunkt i modus 3 på bilde på Toshiba LCD for mest korrekte bilder. Fargetemp Varm. Tvn er meget god til prisen ja!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja,varme farger er vi enige, men modus 3 - kan du være snill å utdype dette?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner ikke meny systemet detaljert men mener å huske at det er 3 forhåndsinnlagte bilde moduser. Var ihvertfall det på de 2 toshibaene som jeg har hatt. Ligger ut kalibreings instillinger på "innstillinger for flatskjermer" for andre toshiba modeller. Du kan prøve med disse å se.

Med modus 1 med maks på lysstyrke osv. Det er lavest på modus 3=best sortnivå.

For å være helt sikker må en koble på måleinstrument. Min siste toshiba Wl68 ble kalibrert med spyder pro utstyret mitt.

Newcomer Vorlon sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    166
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rs_banditt
    Genrelt bør en ta utgangspunkt i modus 3 på bilde på Toshiba LCD for mest korrekte bilder. Fargetemp Varm. Tvn er meget god til prisen ja!
    Sier meg enig. Har barer hatt 24 timer med denne TV`en...og fant rask ut at "Picture mode-3" ga et bilde som er ufattelig bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt 37X3030DG i hus i fire dager og kan ikke si meg annet enn storfornøyd. Betalte 12.995 for den på Elkjøp, som var det billigste jeg fant. Fabrikkinstillingene var bedre enn det jeg klarer å få det til, og den gir et veldig godt bilde. Koblet på HDMI-kabelen til en vanlig DVD-spiller, og har aldri sett et så nydelig bilde. Jeg har hatt flere innom som har tittet innom, og to av dem har sagt at de også skal ha en sånn skjerm :-D

Det eneste problemet jeg har hatt er koblingen med VGA-kabelen. Det blir bilde, men min maskin har ikke god nok oppløsning (skjermen har 1920x1080), så det blir svart felt på siden. Her sies det at jeg kan koble med DVI til HDMI. Da skal maskin og TV finne riktig oppløsning.

Gleder meg som en unge til å få koblet til parabolen med HD-mottaker!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sliter litt her (er nykommer!!) med valget modus 1,2,3 osv som dere beskriver. Det hadde vært veldig fint om en av dere step for step beskrev hvordan du fikk på plass denne innstilingen.

Jeg har en 42c3000pg,men det bør vel ikke være noen særlig forskjell på bildeinnstillingene....

Newcomer Vorlon sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    166
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke sikkert fjernkontrollen er lik da jeg har 37 tommeren, men på min er det en knapp man trykker på gjentatte ganger for å velge mellom modusene. Denne er beskrevet i manualen.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Geval
    Sliter litt her (er nykommer!!) med valget modus 1,2,3 osv som dere beskriver. Det hadde vært veldig fint om en av dere step for step beskrev hvordan du fikk på plass denne innstilingen.

Jeg har en 42c3000pg,men det bør vel ikke være noen særlig forskjell på bildeinnstillingene....
    Hvis fjernkontrollen er lik: På samme linje (nest nederst) som text-tv-knappen velger du knapp nummer to fra venstre.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •