Salg av "gammel" LCD og kjøp av ny.Hjelp!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Salg av "gammel" LCD og kjøp av ny.Hjelp!

Hei. Har en 1 1/2 års gammel Dell W3706MC som jeg tenker å kvitte meg med da jeg holder på å flytte til ny leilighet og trenger noe større tv pluss 1080p. Lurer på om det er noen vits i å prøve å selge den og evt. hvor mye jeg kan få for den, og hvor er det beste stedet å selge den? Bor i Trondheim. Eller skal jeg bare donere den til mine foreldre? Betalte 18000 for den til sin tid. Ser helt ubrukt ut. Noen forslag?

Og hva skal jeg kjøpe som ny? Skal brukes til spill og hd materiale primært og er ikke så opptatt av hvordan tv signalene ser ut. Hvem ser på tv for tida uansett? Må kunne koble til Pc,360,ps3 + evt nytt som kommer. Pris rundt 15000.

Håper noen kan hjelpe meg med dette. På forhånd takk!!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung 40M86/87 eller Sony Bravia 40W2000 er begge blant de beste 1080P skjermene i denne prisklassen. Finnes to stooore tråder på denne forumet som kan fortelle deg en masse om de respektive skjermene.

http://avforum.no/forum/tv-apparater...-lcd-tver.html

http://avforum.no/forum/tv-apparater...l-40w2000.html

Hvilken skjerm du liker best må du nesten selv bestemme, men det er sikkert mange her som er behjelpelig med å fortelle sine meninger og svare på dine spørsmål. Lykke til !

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for det. Går for Sonyen jeg.. Så var det bare å bli kvitt den gamle... Noen forslag på det?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor mye kunne du tenkt å la den gå for?

Jeg kunne godt tenkt meg den tven ettersom jeg synes det er en knall tv, men jeg har ikke lyst til å betale for mye for den med tanke på alder, at den er brukt og at den ikke lenger selges i Norge.

Mitt dilemma derimot er at jeg har en lcd tv inne til reparasjon og det er bare dersom jeg hever det kjøpet at jeg vurderer å kjøpe din.

Men et prisestimat hadde ikke skadet.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott tv ja. Og det er jo det som er problemet. Vet ikke hva man kan be for noe sånt og hvis jeg ikke får noe som jeg synes er forenelig med kjøp av ny tv, så er det like greit å donere til foreldrene mine som tross alt har hatt noen "små" utlegg på meg i løpet av min levetid

Du får komme med et bud..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg fryktet og tenkte selv.

Siste norske pris før de fjernet tv'n var på 10000kr, men det var nesten 1 år siden og nå ligger den på rundt 750-800dollar ny på ebay. Og siden den er såpass gammel, brukt, og jeg tipper jeg vil slite litt med service og garanti nå som Dell ikke lenger selger tver i Norge.

Så derfor ønsker jeg ikke å by mer enn 3000kr og egentlig synes jeg det er litt mye.

Men som sagt er det en stund til jeg vet hva som skjer med tven jeg har så jeg får heller ta kontakt dersom jeg senere fortsatt er interessert og kanskje litt mer desperat.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neste bud ! He,he. Jeg aner heller ikke hva man skal selge den for..
    Har faktisk aldri sett denne modellen før, men jeg likte designet.
    1:1 Pikselmapping over VGA/DVI/HMDI har den også.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte meg ikke en budrunde her nei. Bare noen vennlige forslag så får jeg legge den ut en annen plass til salg.
    Det er en veldig flott tv som jeg er utrulig fornøyd med men det er nå dette med 720/1080 debatten som forvirrer meg. Er usikker på hvordan det vil virke med spill og hd materiale på denne skjermen fra 360 og ps3. Pluss at jeg har litt penger til overs så jeg har råd til å skifte no....men kanskje jeg bare skal vente...lurer på hvilken oppløsning 360 marketplace vil selge i Norge i august..
    Nei blir gal av dette og går og legger meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enda ikke klart å bestemme meg... Usikker på det med 1080p over komponent på Sonyen. Det sies at dette ikke støttes. Men jeg har bestilt en ONKYO TX-SR 605 forsterker og tenker å kjøra alle signaler gjennom den og opp til teven gjennom HDMI. Dette vil virke ikke sant?
    Det jeg skal bruke teven til er 360,Ps3,WII,DvD og kabel. Teven vil stå like ved et vindu så er også bekymret for Samsungens blanke overflate.

Er det noen som har noe mer fornuftig å si i denne saken? Bør jeg vente til de nye modellene kommer?Jeg overlever sikkert en stund med Dell'en jeg har no, men vil ha 1080p rimelig snart.. Har forresten bestemt meg for å ha den gamle teven på soverommet og koble til min modda xbox slik at den kan brukes som sengekos..Kan legge mye rart på den hd'en som kan passe godt i en seng og ikke så farlig med full HD. Det er ikke ALT som trenger sylskarpe bilder

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •