Har fått tilbud på diverse samsung tv'er,hvilken skal man velge?!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer fred_stian sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Har fått tilbud på diverse samsung tv'er,hvilken skal man velge?!

Heisann!
    Har endelig fått noen knakendes gode tilbud på forskjellige samsung tv'er, og hatte satt stor pris på litt hjelp angående hvem man skal velge. De er ikke nye, men ser nye ut og har et år med garanti fra butikken som har reparert de.

De jeg har fått tilbud på er følgende:

37s86 - 9000kr
    40r75 - 9900kr
    le46m51 - 13000kr

Så har jeg fått tilbud på to som har en liten sprekk øverst på dekselene rundt tv'en jeg har ikke sett sprekkene så jeg vet ikke helt hvor store de er...

40m71 - 9900kr
    40s71 - 10900kr

Jeg trenger ikke voldsomt store tv'en siden leiligheten den skal inn i ikke er veldig stor. Husker ikke hvor stor stua er, men hele leiligheten med to soverom er ca. 60kvm.

TV'en vil bli brukt til er en del tv-titting med "digital-tv" (altså digital tv inn til boksen og analogt ut, skal visstnok få tilbud om dette når vi flytter).
    Det vil også bli vist filmer på denne fra ps3 og/eller xbox360, samt spilling fra begge konsollene.

Hadde virkelig satt pris på å fått noen kommentarer,linker til tester,erfaringer og generelle formeninger om hvilken tv jeg burde velge siden dette haster litt!

Hilsen Fred-Stian!

Active totto sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    450
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I mine øyne så er nok prisen på 40m71 den beste her. Denne tven er jo forgjengeren til m86/87 serien. Har en kamerat som har den, og det er en vanvittig bra tv ihvertfall. Sikkert noen som har erfaring med de andre apparatene som vil legge igjen en kommentar også..

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med siste taler, 40S71 til 10900 er vel dyrere enn de ble solgt nye for, 40M71 til 9900 er definitivt den beste prisen (og eneste gode prisen?)

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg ser jo det nå når dere sier det, at det er stort sett bare 40m71 som er er ordentlig tilbud!

Men så slo det meg plutselig, har lagt av opp til 20.000kr til tv og har forelsket meg litt i pioneer plasma etter å ha tittet i butikker osv. Så da er jo faktisk det en mulighet igjen, men jeg vet ikke hvor vanlig det er med innbrenning, fant en tråd her men i den var det vel egentlig ingen som ble helt enige!

Men hvordan er 40m71 i forhold til en pioneer plasma? Har lcd'ene blitt såpass bra at de nesten kan matche plasma?

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Jeg har fått tilbud på diverse Samsung TVer, HVILKET skal jeg velge?"

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    "Jeg har fått tilbud på diverse Samsung TVer, HVILKET skal jeg velge?"
    Jajaja.. Jeg er verdensmester i å skrive feil på hvem/hvilke... Rettet det opp nå!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok ikke 40M71 har så mye å stille opp med i forhold til en Pioneer plasma, men det kommer vel litt an på hvor kresen du er. Kjøp pioneer og du kommer til å sitte med det fete gliset

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •