støy observasjon på min Panasonic42"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

støy observasjon på min Panasonic42"

Har en panasonic 42" pv60

Den er stille som natten og støyer bortimot ikke noe.

Idag satt jeg og hørte musikk og tv`en stod på. cden var slutt så det ble helt stille også kom det en reklame på tv`en som var HELT hvit med en HELT sort firkant irund. DA startet tv`en og støye som et gammelt bilderørs tv..
    Men når den reklamen forsvant og neste kom på så var det stille igjen.

Dette har skjedd to ganger og på samme reklame som er et hvitt bilde med sort firkant i rundt..

Kan noen si hvorfor?? Er det slik at HVITT og SORT er hardere for tv`en enn om fargene er blandet som i et tv bilde ellers?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Har en panasonic 42" pv60

Den er stille som natten og støyer bortimot ikke noe.

Idag satt jeg og hørte musikk og tv`en stod på. cden var slutt så det ble helt stille også kom det en reklame på tv`en som var HELT hvit med en HELT sort firkant irund. DA startet tv`en og støye som et gammelt bilderørs tv..
    Men når den reklamen forsvant og neste kom på så var det stille igjen.

Dette har skjedd to ganger og på samme reklame som er et hvitt bilde med sort firkant i rundt..

Kan noen si hvorfor?? Er det slik at HVITT og SORT er hardere for tv`en enn om fargene er blandet som i et tv bilde ellers?

dette har seg av at når skjermen skal vise hvitt trenger den mere strøm og det er antakelig strømadapteret eller hva det nå heter inne i tveen som durer! dette er kun med de lyse fargene å gjøre og ikke noe med den sorte rammen eller lignende

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •