Humax LDE-40A

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Humax LDE-40A

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Humax LDE-40A

Må si at jeg ble imponert av Humax LDE-40A. Hadde ikke forventet dette til denne prisen. Tv'en leveres med flere tilkoblingsmuligheter, men den viktigste mangler, HDMI. Det blir levert med en adapter som gjør DVI-inngangen til HDMI, men man mister muligheten for lyd via HDMI-kabelen. Jeg klarer meg fint med denne løsningen, da det blir mest aktuelt å kjøre bilde på TV og lyd på anlegget (altså flere kabler).

Bildekvaliteten er god på singalene fra dekoderen (fiber/Lyse), kan av og til se et snugg av kornete bilde, men dette har jeg også sett på plasmaskjerm fra toppmodellen til Samsung. Jeg kan fint leve med dette, da jeg snart går over til HD fra Lyse.

Bilde, slik jeg ser det, ble best etter litt tuning. Fabrikkinnstillingen som er satt er ikke av de beste, og man kan oppnå bedre bilde ved å gjøre noen små justeringer i menyen. Menyen leveres i utgangspunktet på tysk, men kan enkelt endres til norsk. I tillegg til justering av lyd- og bildeinnstillingene kan man også sette opp PIP (bilde i bilde) via menyen.

Må si at TV'en tar seg bra ut, men kunne med fordel hatt en mindre ramme rundt. I tillegg til selve skjermen er det vel 20cm på hver side som går til høytaler og ramme, noe stort.

Er meget godt fornøyd med TV'en. Kjøpte den på netshop.no for 6295 inkl. frakt. Uten tvil verdt pengene.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei, austbo. Posten din ble ble flyttet hit da brukertester og tilbakemeldinger helst skal ligge under produktet på AVnytt, alternativt i produktkategorien på avforum.

Hvis du ikke finner produktet på AVnytt, kan du gjerne opprette det der.

Forøvrig fin pris på denne TVen, noe for stua kanskje?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •