Beste LCD for analoge signaler ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste LCD for analoge signaler ?

Hei alle sammen.

Skal nå kjøpe en ekstra 32" eller 37" LCD i tillegg til min allerede fantastiske 29" Trinitron.

Jeg har pr. idag og en god stund fremover analoge signaler og er derfor på jakt etter en LCD som vil kunne fungere tilfredstillende med dette.

Er det noe som har tips ? Evt. hva skal jeg kikke etter i tekniske spesifikasjoner ?

Har lest litt fra eldre tråder og sett at både Samsung sin M71 og Sony KDL-32V2000 kan være aktuelle kandidater men disse er jo nå erstattet av andre modeller ?

All hjelp mottas med takk !

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Philips og Grundig har vel nesten alltid vært svært gode på analoge tvsignaler.
    Effektiv støyfjerning og mestre på bevegelige bilder.
    Dessverre er ikke de noen tv merker som jeg er begeistret for pga deres mangeårige historie med masse feil på produktene (høy feilstatestikk).

Sony Bravia KDL-32V2000 virker som en meget bra tv på anologe signaler.
    Denne tv'n ble jo også årets tv i europa 2006/2007 (EISA vinner), og når man
    idag får den for ca. 8000kr (kostet vel ca 15000kr når den kom ut) er jo tv'n
    et kupp!! Sony er jo også kjent for god holdbarhet på sine produkter (lite feil).
    Eneste minuset jeg kan se er at den "bare" er 32" og kun har 1 HDMI kontakt. 37" er jo utvilsomt litt heftigere..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk for svaret

Flere som har synspunkter på dette ?

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Philips er ganske trygg vei å gå angående analoge signaler, men unngå de billigste. Se på 7xxx eller 9xxx-seriene. Av de TV'ene vi har utstilt i butikken her er det Philips som er klart best på analoge signaler (analog kabeltv), og leverer samtidig helt greit på digital og HD. Men jeg råder deg til å dra innom ulike butikker og se på forskjellige TV-er selv, det er alltid det beste. (Farter rundt som en gal selv for tiden, da butikken jeg jobber i ikke har alle merkene... )

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •