LG 37 LB2R eller LG 37 LC42?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Stavanger
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG 37 LB2R eller LG 37 LC42?

Hei!

Hadde bestemt meg for LG 37 LB2R, men de har den ikke inne på lager der jeg vil kjøpe den, men når de får den inn så kan jeg få den for 12500,-
    De har en modell som heter 37 LC42, som jeg egentlig forstår er ment for det tyske markedet som jeg kan få til 10000,-

Skal jeg gå for LC42 modellen, eller er det et eller annet som gjør LB2R verdt de ekstra 2500 kronene? Ser at LC42 modellen mangler "100Hz motion technology", er det noe å ha på?

Håper på litt hjelp her, er så mange forskjellige modeller, umulig å få oversikten. Jeg skal uansett ha en LG skjerm og den skal IKKE ha full HD da jeg har lyst til å kunne lese VG fra sofaen, og da vil full HD gi for liten tekst

(Har TV fra Lyse og tenker å koble til en HTPC via DVI -> HDMI?

Newcomer colgol sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Helt klart gå for LB2R! Bedre panel, 100Hz som gjør at panoreringer og bevelgelser flyter bedre. I tillegg en penere TV. Har også bilde i bilde og Intelligent eye som er en lysmåler som måler lysforholdet hvor tv'en står og stiller automatisk inn bildet, og dette er faktisk en funksjon som jeg har på min 32LX2 og som overraskende nok fungerer meget godt!

Ingen tvil om at dette er en TV som er verdt de pengene, og som du absolutt bør gå for!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •