Sony W2000, det beste til film i den prisklassen ? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette var interessant lesning, for de to 42PX70 skjermene jeg har sett utstilt har hakket sammenlignet med andre skjermer koblet til samme kilde.
    Har derfor utsatt kjøpet inntil videre, men jeg kan jo ikke utelukke at feil settings er brukt slik at den ikke behøver å hakke ved panorering
    Hadde jo vært fantastisk å kunne kjøpe en HD-DVD spiller og en knallgod plasmaskjerm til 13.000,-. For under 20k får jeg faktisk HD-DVD spiller, PS3 og plasmaskjerm, samt en tusenlapp til å bruke på filmer!

Men skulle gjerne hørt andre 42PX70 eieres erfaringer også. Ikke aktuelt å kjøpe den skjermen om den hakker ved panorering.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg fikk sett en 42pv70 i en butikk,den vistes med vanlig parabol..den hakket noe forfærdelig ved panorering.ble ganske overrasket når jeg såg det,det var ganske ille.

Intermediate RockyIII sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan si med hånda på hjertet at det ikke er hakkete = ) det har noe å si hva den er kobla til og innstillinger.. var innom 2 strandberg butikker selv og det var som dag og natt. Den ene hakka og så forferdelig ut (han fortalte at det var noe galt med det han spilte fra), mens den andre var krystallklar og ikke hadde noe hakking osv. Jeg sitter selv med tven hjemme her nå, og opplever ingen hakking på dvd,blu ray,spilling, tv titting etc.. Menmen..dere får høre med andre som har tven også.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok det varierer ganske mye med hvilken kilde som er tilkoblet.
    Det er jo f.eks ganske stor forskjell på gode og dårlige DVD spillere. Spessiellt hvis man setter de billigste spillerene til å oppskallere dvdfilmene til 1080P..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja det er sikkert innstillinger eller kilde som er årsaken..det jeg har lest på forumer,så er folk utrolig fornøyd med denne skjermen,derfor jeg ble overrasket jeg vurderer selv også denne i 50" til 18990,- vi har ikke så stort utvalg i butikker hær oppi finnmark:evil: ,så det er jo ett stort pluss at man får den til denne prisen på butikk hær oppe hvor det ellers er dyrere å kjøpe tv..

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •