Philips 37PFL7332 vs. LG 37LC42, beste allrounder?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Philips 37PFL7332 vs. LG 37LC42, beste allrounder?

Hei, er jo som mange andre på jakt etter ny tv. Skal ha LCD har jeg funnet ut, (etter å ha sett nøye på Panasoic's PX70 "folkeplasma" til 10000,- på Lefdal, uten å bli imponert i det hele tatt). TV'en skal brukes til alt mulig, så det må være en god "allrounder".

Så på nevnte 37PFL7332 og 37LC42, og jeg må si at Philips'en var klart best på vanlig SD tv-bilde (parabol/kabel). Fikk desverre ikke sett den med HD-signal (var ikke tilkoblet den kilden), men LG'en var god på HD-bilde. Men det burde vel også Philips'en være? De fleste TV'er takler jo HD-bilder veldig bra, men har problemer med å få analoge/lavoppløste/støyfylte signaler til å se bra ut, noe Philipsen taklet veldig bra i mine øyne. Den kostet 10000,- mens LG'en kostet 12000, og han selgeren på Lefdal (tar i utgangspunktet alt de sier med en DIGER klype salt) var veldig ivrig på at jeg burde gå opp på LG-tv'en....VELDIG ivrig..... *skeptisk!*

Er det jeg som har rare øyne som synes denne Philipsen er bra?? Det er jo ikke akkuart et ettertraktet merke blant de som er på TV-jakt og liksom "har peiling"....såvidt jeg har skjønt? (bortsett fra de aller aller dyreste modellene da, men de har jeg uansett ikke råd til).

Noen innspill på PFL7332-serien? Den er tydeligvis ganske ny, og forholdsvis rimelig(?), men synes både design og bilde er bra jeg da. Er bare skeptisk, fordi de er veldig lite omtalt...

På forhånd takk for innspill!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Philips vs. LG

Jeg er selv på jakt etter en LCD skjer, på 37". Har sett på de 2 modellene som du vurderer, samt toshiba 37C3000P. Etter hva jeg klarte å se i butikken, så virker det for meg som det var LG som hadde det beste bildet. Jeg har sett alle de 3 apparatene på både SD og HD. Litt vanskelig å bedømme hvilken som vil passe best, men har hørt at philips ikke har det beste ryktet på seg nå som de hadde tidligere, så jeg står egentlig mellom LG og Toshiba. Hører gjerne fra flere når det gjelder erfaringer.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Philipsen er knall til 10 000,-. Lgen er knall til 12000,-. Analogt signal er nok philpsen best på, mens lgen er best til pcbruk, spilling osv - samt digitale signaler (digital kabel, parabol osv).

Om du har 12000,- hadde jeg kjøpt lgen, har du ikke, så blir du fornøyd med philipsen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •