50" tv til stuen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

50" tv til stuen

kom til den konklusjonen at jeg er nødt til å droppe tanken på prosjektor i stuen, og gå for en stor tv...

noen som har noen gode tips på 50"?

Liker godt samsung ps50q97, men finnes det andre gode valg?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville ha kjøpt denne http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/1320 om kjøpet skulle skje i dag. Den koster 10K mer enn 768 linjeren.

Newcomer CV-sether sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vente på 8. generasjons pioneer tv ?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic TH50PV70 ble best i test i siste Home Cinema Choice. Nå skal ikke jeg si det sikkert, men får man ikke den i underkant av 20.000, tro?
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei igjen Andrewerdenskrieg:d

Panasonic er tydeligvis godt elsked rundt i det ganske land, noe jeg faktisk ikke forstår. Har ikke problemer med å stole på folk, men mine øyne har fortalt meg at Samsung PS42Q97 er bedre (eller er det bare noe jeg vil tro siden jeg selger tven:? )

Pioneer sin 8th Generation blir en tanke dyr føler jeg, for jeg må har PDP508XD utgaven, som kommer til å ligge til rundt veil 40k. Skal tross alt ha noe nye elektronikk til Cascadene mine også (som jeg enda ikke har karret meg til å finne:neutral:

Men, får finne eg en "konkurrent" som har enten PX, PV eller PZ utgaven inne av 50" til Panasonic, kanskje øynene mine ikke vil kødde med meg da?!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv PS50Q96 og er kjempefornøyd. Har tidligere hatt både Panasonic og Pioneer, og til prisen er denne et kupp. Overraskende lite støy på digital kabel tv (mindre enn min gamle Pioneer 43" 436FDE, selv med samme sitteavstand)), Motion studio teknikken fungerer utmerket, bra sortnivå og farger. Ser litt graderinger i enkelte scener på Digital kabeltv, men dette er ikke noe stort problem.
    Også et pluss at det er innebygd inbrenningsbeskyttelse.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gEnEsis_AiX
    hei igjen Andrewerdenskrieg:d

Panasonic er tydeligvis godt elsked rundt i det ganske land, noe jeg faktisk ikke forstår. Har ikke problemer med å stole på folk, men mine øyne har fortalt meg at Samsung PS42Q97 er bedre (eller er det bare noe jeg vil tro siden jeg selger tven:? )

Pioneer sin 8th Generation blir en tanke dyr føler jeg, for jeg må har PDP508XD utgaven, som kommer til å ligge til rundt veil 40k. Skal tross alt ha noe nye elektronikk til Cascadene mine også (som jeg enda ikke har karret meg til å finne:neutral:

Men, får finne eg en "konkurrent" som har enten PX, PV eller PZ utgaven inne av 50" til Panasonic, kanskje øynene mine ikke vil kødde med meg da?!
    Om du har funnet ut dette allerede, hvorfor stiller du spørsmål her da?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fordi jeg tror øynene mine spiller meg et lite puss, og det factum at det er få som anbefaler Samsungen :s men, kanskje jeg egentlig bare burde fått den på veggen og vært fornøyd?:twisted:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •