Har nettopp kjøpt meg en Panasonic TX-32LE7F LCD TV..
Apparatet i seg selv ser meget så pent ut og har helt klart det estetisque ved seg..
Har egentlig vært utrolig skeptisk til LCD og Plasma,siden jeg synes at bilde kvaliteten er langt ifra så bra som det det budde være,men igjen så har jo det analoge bakke nette mye av skylda..Og nå om ikke lenge kommer jo det Digitale bakke nette,å da kommer det nok til å bli en heel del bedre enn det det er nå med vanlige antenne kabel...analog sending..
Det jeg har som problem med Tv'n min er at jeg synes det virker som at det er alt for mye bilde støy ved avspilling av DVD filmer..At tv sendingen har en del støy,er jo en ting,siden det fåreløbig er analogt,men ved DVD avspilling synes jeg det selv med dyre kabler og DVD spiller i 10.000.- klassen synes jeg bilde er laaangt fra så bra det budde ha vært..Det er rett og slett en god del formye bilde støy...Hva kan dette skyldes ? Alt utstyrert er jo bare så helt perfekt bra..Kjempe dyrt er det jo å...Ikke noe å klage på der...
Er det noe man kan gjøre for å redusere bilde støyen..Eller er det bare sånn ?

Byttet ut min "gammle" 32" Panasonic 100HZ Widescreen biledrørs tv,men syntes den hadde MYE bedre bilder ,,selv ved avspilling av DVD..

Hjelp...Jeg synes det ikke er noe gøy..Og jeg blir både frustrert..oppgitt..Lei meg og i det hele tatt...Jeg kjøper og kjøper det dyreste"""utstyret,men å mætsche min gammle biledrørs TV greier ikke denne LCD teknologien enda..Hva er galt ?