Panasonic TH-50PZ700 1080P Plasma

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic TH-50PZ700 1080P Plasma

Har voldsom lyst på denne.
    Noen som vet når modellen kommer til Norge?
    Har sett den i diverse nettbutikker, men ingen informasjon om leveringstid eller lignende.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du tar en titt på avsforum, vil du se at de som har testet Panasonic Z700 har funnet ut at den nye Pioneer-skjermen 5080 slår Panasonic på alle parametre ved sammenlikning. Dette til tross for at 5080 "kun" har en oppløsning på 1366x768. Men Z700 blir billigere, antakelig i underkant av 30k.

Se:
    http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/1320

EDIT: Oppdatert link til vår egen tekniske infoside, jf. våre retningslinjer rundt linking til eksterne nettsider der vi tilbyr tilsvarende tjenester selv. Hvis du føler at vår tjeneste mangler funksjonalitet, setter vi stor pris på at du kommer med innspill rundt dette under "feilmeldinger og innspill"-forumet.

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Om du tar en titt på avsforum, vil du se at de som har testet Panasonic Z700 har funnet ut at den nye Pioneer-skjermen 5080 slår Panasonic på alle parametre ved sammenlikning. Dette til tross for at 5080 "kun" har en oppløsning på 1366x768. Men Z700 blir billigere, antakelig i underkant av 30k.
    Var ikke helt klar over at Pioneer kommer med di supermodellene i år. På Pioneer Norge finnes som vanlig lite eller null info om kommende modeller. Nå har jeg lest gjennom hele 8. generasjonstråden + litt surfing worldwide.

Da blir det nok til å vente til september, for 1920x1080P skal jeg bare ha. Mulig at jeg ikke ser store forskjellen kontra 1366x768. Men i nær fremtid har med Blue-Ray og/eller HD-DVD. Tenk å kjøre 1080P inn på en 768 linjers TV og vite at det kunne blitt enda litt bedre. Nei det har jeg ikke nerver til.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EDIT: Oppdatert link til vår egen tekniske infoside, jf. våre retningslinjer rundt linking til eksterne nettsider der vi tilbyr tilsvarende tjenester selv. Hvis du føler at vår tjeneste mangler funksjonalitet, setter vi stor pris på at du kommer med innspill rundt dette under "feilmeldinger og innspill"-forumet.
    Det har jeg på en eller annen måte ikke fått med meg. Men det er selvsagt et poeng.

Da blir det nok til å vente til september, for 1920x1080P skal jeg bare ha. Mulig at jeg ikke ser store forskjellen kontra 1366x768. Men i nær fremtid har med Blue-Ray og/eller HD-DVD. Tenk å kjøre 1080P inn på en 768 linjers TV og vite at det kunne blitt enda litt bedre. Nei det har jeg ikke nerver til.
    Bare husk at du beveger deg temmelig mye opp i pris med 1920x1080p varianten, antakelig 15 000-20 000 kroner mer enn den lavoppløste. Spørsmålet er om det er verdt det, tatt i betraktning at 1920x1080p antakelig er dårligere på lavoppløste signaler enn 1366x768-utgaven.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •