Lg Lc41/lc42

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Lg Lc41/lc42

Active
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lg Lc41/lc42

Nå som feriepengene er rett rundt hjørnet er noen av disse tiltenkt ny tv. På Elkjøps nettsider fant jeg disse to modellene fra LG som passer inn i mitt budsjett
    Elkjøp - Velkommen til nordens største elektrokjede! Mobiltelefon, bærbar-PC, digitalkamera, LCD-TV, spillmaskiner, videokamera, MP3-spiller, gps, hvitevarer, data

"Problemet" er at ingen av disse to modellene er å finne på LG's hjemmesider. De ligner jo litt på LS5-serien men har jo ikke samme modellbetegnelse. Kjenner noen til disse modellene? Er det eventuelt andre LCD tv'er i samme prisklasse som burde vurderes (spar meg for Panasonic plasma...er ikke interessert!)?

Active svennis1982 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Palace
    Nå som feriepengene er rett rundt hjørnet er noen av disse tiltenkt ny tv. På Elkjøps nettsider fant jeg disse to modellene fra LG som passer inn i mitt budsjett
    Elkjøp - Velkommen til nordens største elektrokjede! Mobiltelefon, bærbar-PC, digitalkamera, LCD-TV, spillmaskiner, videokamera, MP3-spiller, gps, hvitevarer, data

"Problemet" er at ingen av disse to modellene er å finne på LG's hjemmesider. De ligner jo litt på LS5-serien men har jo ikke samme modellbetegnelse. Kjenner noen til disse modellene? Er det eventuelt andre LCD tv'er i samme prisklasse som burde vurderes (spar meg for Panasonic plasma...er ikke interessert!)?
    Det er tilpasset det tyske markedet
    LC41
    LC42

Er ikke sikker på hva som ellers skulle passe for deg i denne kategorien

Kanskje Toshiba, eller en samsung modell (uten 1080p oppløsning)

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er klin lik LC46 når det gjelder specs og bilde om jeg ikke tar helt feil, men LC46 har en innebygget digital tuner - noe som uansett ikke fungerer i norge .

Bildet er bra, designet stilrent, 1:1 pixelmapping for pcbruk osv.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •