Prisnivå for 3 år gammel CRT-32 toppmodell?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Prisnivå for 3 år gammel CRT-32 toppmodell?

Noen som har noen formening om hvor mye jeg skal ta for min 3 år gamle Panasonic TX-32PS20F med tv-bord? Dette er en utrolig bra og velutstyrt tv. Den har 3 Scart(2rgb),Komponentinngang med progressiv skanning, audio ut+ Compositt,audio inn og S-VHS i front. Dette er en relativt sjelden modell som faktisk er produsert i Wales. Nypris for apparatet da det kom på markedet var 20 000. Jeg kjøpte den som personalkjøp på butikken som jeg jobber på. Fikk en utrolig god "deal" den gangen(juni2004)og betalte bare 7000 fordi den var en utgående modell(ikke utstillingsmodell). Nå må jeg bare ha Sony KDL-W2000-40 tommers. Lurte på 3000 for Panasonic'en. Er det for mye?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kjøpte nettopp en tilsvarende tv, bare fra sony. betalte 2900 og fikk den hjemkjørt, men har sett mange som er billigere. 3000 blir nok kanskje litt mye ja.

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Legg ut på finn for 3000,- så ser du hva du får av tilbud.

Tror denne skulle vært postet i prisjaktopplegg :S

Intermediate AVFredrik sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke så veldig mange igjen som vil kjøpe bilderørs-TV. Jeg ville nok ikke kjøpt for mer enn 2000-2500. Personlig ville jeg ikke kjøpt i det hele tatt. Heldigvis er nok dette bare meg.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du er heldig og finner en spesielt interessert, og da skal han være virkelig spesielt interessert, så kan det være at du kan oppnå en ok pris. Ellers så har de jeg kjenner som har solgt 32" CRT det siste året, meg selv inklusive, fått typisk 500-700kr for deres apparater.

Et alternativ kan være å stue det vekk, jeg ville ikke bli overrasket om CRT en dag får samlerverdi på linje med rørforsterkere og platespilere.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å stue det vekk med håp om fremtidig samleverdi er ikke spesielt akuelt. Har ikke plass til en slik mastodont. 500-700 hørtes jo fryktelig lite ut. Får gå ut med prisantydning på 2500 og håpe på det beste.

Active ftonnes sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror det varierer.... var en kar som kjøpte min for 6 mnd siden.... jeg fikk 3000 kr..... er jo bare å legge den ut på finn og se hva som skjer

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare vente til KDL-W2000-40 er i hus først. Regner med å kjøpe den gjennom jobb. Den kommer først inn i slutten av uka til oss. Supra hdmi-kabel ligger klar. Håper nesten på litt styggvær slik at jeg kan benke meg foran skjermen.

Active ftonnes sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingenting er som å få noe nytt

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2 til 3k er nok et fornuftig prisnivå å legga seg på, legg gjerne til litt og mld i annonsen om at prisen selvfølgelig er prutbar. Sjelden noen er villig til å betale det som står i annonsen, de fleste av oss vil prøve å prute litt, og hvis du er villig til "å gi endel i avslag" ved rask handel er det mange som føler at de har gjort en god deal siden de fikk pruta, de trenger jo ikke å vite at du får det du vil ha for den.

Det virker som om de fleste her grer alle over en kam når det kom det kommer til kundegruppen for en slik en mastodont fra en fordums tid. Greit, flertallet av den norske befolkningen velger flatskjermer, men man kan ogs regne med den eldre delen av befolkningen som kanskje bare vil ha en tv på syrommet sitt, eller foreldre som synes dette kan være en grei tv å ha på hytta eller til sin syvåring som de ikke vil la ha ansvaret for en dyr flatskjerm. Finn er jo møteplassen for "alle", så du får nok solgt den. Selv om du taper avsindig mye penger på den.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel nesten tvilsomt om de som skal ha en tv til loftstua vil ha en 32-tommers. Uansett så har den gjort sin misjon de 3 årene jeg har hatt den. Glad jeg ikke kjøpte flat-tv for 3 år siden. Ville ikke ha vært fornøyd med den modellen i dag. Ikke mye HD for 3 år siden? Blir nesten gal av å tenke på Sony W2000 oppkoblet med Hdmi mot Denon 1930 og PS3 og XBOX360 med komponent. Håper jeg er der til neste helg.

Intermediate AVFredrik sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Manic Miner
    Et alternativ kan være å stue det vekk, jeg ville ikke bli overrasket om CRT en dag får samlerverdi på linje med rørforsterkere og platespilere.
    Du så jo hvordan det gikk med PS1. Kanskje det skjer noe lignende med CRT.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor ikke bare starte et museum?

Tipper 2500,- bør være mulig å få. Solgte min Philips toppmodell 32" med nypris på 25000,- til 5000,-, men det var 1,5 år siden nå.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •