samsung LE37M6 eller panasonic 42PV70E

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Lokkeand sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

samsung LE37M6 eller panasonic 42PV70E

Nå har jeg en sur 32" phillips i stua med bilderørskade, denne skal vekk!!:-D

Og da lurer jeg litt på hva jeg skal bytte den ut med. Jeg har sett meg ut to alternativer det er Samsung LE37M86 og Panasonic TH-42PV70E. Jeg har lest litt om de forskellige og er forbaska usikker. Har lyst på plasmaen på grunn av størrelsen, svart nivået og kontrast. Litt usikker på oppløsninga. Litt redd for innbrenning.

Lcd'en har jeg mest lyst på pg Full hd og ingen innbrenning. Kanskje bedre på ps3 og pc

Tvn vil tenestegjøre mest til tvtitting og serier streamet fra pc. Kanskje litt ps3 når jeg får den i hus, men igjen liker jeg best å spille på PJ min. Filmer ser jeg kun på pj så det er ikke en faktor.

Så hva spør jeg egentlig om? Hva hadde dere kjøpt? Og hvorfor. Gjerne del erfaringer om oppkobling mot pc.

Newcomer Lokkeand sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg innser selv at dette er en litt håpløs ting å spørre om. alle som har kjøpt plasma vil jo anbefale plasma. og motsatt. Jeg får fortsette med å lese tester og erfaringer så får vi se hva jeg lander på.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nettopp kjøpt meg en 37PV70, men etter en uke så valge jeg å bruke angreretten på den.
    Årsaken til det, var for mye reflekser i skjermen. Har nå planer om å kjøpe 37M86 istedet.
    Vær obs på at Samsung sin 40M86 har noe av samme problem med reflekser, da den har glasskjerm.

Nå skal det sies at min tidligere tv var LCD, slik at jeg merket stor overgang når jeg fikk en Plasma med glasskjerm inn i huset. Du som har en CRT, vil sannsynlighvis ikke merke dette på samme måte.

Jeg har desverre ikke plass til en 40" i stua, for de tv'ene jeg ville anbefalt da er Sony V2500 og W2000.

Ikke gjør samme tabben som meg, kjøpe tv etter kun å ha lest tester + Avforum, ta deg en tur i en butikk eller tre og se med egne øyne.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •