TV for fremtiden?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

TV for fremtiden?

Etter en del sjekking har jeg egentlig bestemt meg for en Panasonic TH-42PV70E. Skal jo være en bra TV til en grei pris, men er et slikt kjøp fremtidsrettet? Forventer vel at en ny TV skal holde i 10 år både når det gjelder teknologien og kvaliteten. Bør jeg f. eks. ha full HD?

Alle innspill er velkomne!

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tenk deg selv hva som har skjedd de siste 10 årene mtp utviklingen av tver, så kan du jo tenke på hva de neste 10 årene vil gi :-D

Når dette er sagt så har jeg nevnte tv her hjemme,og vill i alle fall gi den gode skussmål. På analoge signaler er den faktisk veldig bra, dette avhenger jo også på kvaliteten på tv sendingene.

På dvd med hdmi signaloverføring syntes jeg den fremviser meget godt bilde om jeg kan leve med i mange år fremover. Da den i tillegg takkler signaler opp til 1080 p så er det vel egentlig ikke så mye å tenke over. Ett veldig godt kjøp til en rimlig penge.

Gleder meg til å få testet ut denne meg hd eller blue ray det vil garantert imponere på denne tv..

Det siste jeg har lagt merke til er att på plasma er faktisk ikke oppløsning alt..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •