HDMI Problemer på en JVC LT-37M70B

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HDMI Problemer på en JVC LT-37M70B

Hei

Nå har jeg akkurat registrert meg på forumet i håp om å få hjelp.

Jeg har akkurat installert linux på PS3, og når den kjører i en oppløsning på 1280x720 så blir bilde på tv'n som vist nedenfor.

Dette gjelder også ved kjøring av PC via DVI-HDMI tilkobling. Når jeg derimot kjører pc'n via vga inngangen så er ikke problemet der, og jeg får fylt hele skjermen. Da kjører jeg med en oppløsning på 1360x768, men det ser ikke ut til at tv'n min støtter denne modusen igjennom HDMI kontakten. Noen som har tips om hva jeg kan gjøre, eller har vært borti liknende problem?

Men en ting synes jeg er merkelig, og det er at TV'n viser riktig bilde når jeg kjører den med vanlig bruk av ps3, som spill eller filmtitting.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Last ned ny oppdatering på grafikk korte ditt, de fleste nye kort kan du velge forskjellige moduser i HD og jukse litt med pixler for å fylle ut skjermen til en TV. Kan bare Welcome to NVIDIA - Graphics, Motherboard, Drivers, PC, Laptop for geforce sine produkter.
    Opplevde det samme selv, men fikk til slutt jukset meg til de siste pixlene.

Det kan hende at å laste ned ny software til ps3 hjelper, det tørr jeg ikke å svare på. Dette har jeg kun opplevd på plasma selv.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har jeg prøvd, når det gjelder pc'n så kan jeg like så godt kjøre via vga inngang, klager ikke på bilde der, men det er playstation i all hovedsak som er problemet. Det er jo merkelig at det ikke skal funke, når jeg regner med at PS3 standard kjører 1280x720 når den står i menyene, men når den får 1280x720 i linux, på akkurat samme utgang så funker det ikke. Ikke har jeg noen muligheter ala "zoom" på tv'n heller, når den står i hdmi modus. Men mener å huske jeg leste noe om dvi-kompatibilitet i manualen, sånn som at den ene HDMI porten taklet dvi bedre enn den andre. Mulig jeg må sjekke det ut.

Noen som vet om det er støtte for 1360x768 via hdmi?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •