Panasonic Plasma + møbel ++

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic Plasma + møbel ++

hehe. Vidt nok emne til at vi kan skrive litt uten å måtte bytte tråd.

Fortsetter tråden fra her:
    http://www.avforum.no/forum/viewtopic.php?t=5853

Mags:

Nei, jeg har ikke lakkert den. Det er en ny farge. "Brunsort". Den ser liksom sort ut, uten å være like hard som sort. DVD og CD-stativene i bakkant er også fra IKEA, og i samme farge. De har også fått flere andre møbler i denne fargen.

Opplysningen om at PW6 var på lager var interessant! Må høre med butikken som jeg har bestilt hos i morgen. Har ventet noen uker nå... kanskje den er rett rundt hjørne! :lol: :lol: :lol:

Er det noen som vet hva som er idéel høyde for en plasma? Hvis jeg sammenligner med hvor høye tv-bord pleier å være, så er dette i hvert fall ikke lavere.

Atle

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg sliter veldig med å finne en løsning som er stor nok (h x b ) og fleksibel nok på hyllesiden til å få plass til alt som skal inn (DVD, forsterker, kabeldekoder, senterhøyttaler, xbox, gamecube). Har sett et par ting på bolia og Hilmers Hus, men det blir stort sett for dyrt og for dårlig. Har i tankene å få bygget en AV-hylle av en bekjent av en bekjent som er møbelsnekker - det er den eneste løsningen for å få noe som kan brukes en stund.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •