Samsung LE40M86BDX

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE40M86BDX

Hei, jeg har et lite dillemma. Nå plutselig kommer det en LCD som muligens er bedre enn min Toshiba Regza 37WL68P, altså ovennevnte apparat, som har full HD. Er det noen som har erfaringer med Samsung skjermen? Jeg kjøpte min Toshiba for ca 2 måneder siden, men har lyst til å selge den eventuelt gjøre om kjøpet hos Lefdal der jeg kjøpte den. Hvordan skal jeg eventuelt gå frem i en slik sak? Jeg har forsikring på Toshiban, men den dekker vel ikke angrekjøp? Men først og fremst ønsker jeg å vite om Samsungen er bedre enn min Toshiba, og hvor mye kan jeg eventuelt få igjen for Toshibaen på bruktmarkedet?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan dessverre ikke sammenligne med din nåværende TV. Men, jeg kjøpte 40M86 forrige uke og må si at jeg er meget fornøyd med den! Har kun en eldre DVD-spiller, men selv den gir et godt bilde. Meget gode farger og skarpt uten hakkete bevegelser (som jeg såg mange konkurrenter hadde, f.eks. Sony 40W2000). Bruker TV'en på vanlig analog kabel-TV og er meget positivt overrasket over hvordan billedkvaliteten er i forhold til vår gamle 29" CRT-TV.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du grei og sjekker kvaliteten på rødfargen apparater ditt gjengir? Hadde panel fra AMJ i min 40M86, og TVen var rett og slett ikke istand til å vise fargen rødt (som igjen er en primærfarge, med de ringvirkninger det har), de ble en shade of rosa/oransje.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke tenkt over dette, men jeg skal ta en mer nøye sjekk i løpet av helga

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt sen tilbakemelding, men bedre sent enn aldri: Har ingen problemer med rødt i det hele tatt. Både på film og tv-sendinger er rødfargen naturlig fin og balansert.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •