Tatung 32" - Er den faktisk bra på TV-bilder også?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tatung 32" - Er den faktisk bra på TV-bilder også?

Jeg legger merke til at man nesten gir bort Tatung 32 tommer for 4200 og oppover, nokså overkommelig så jeg lurte på om jeg skulle klinke til på en. Men er ikke LCD nokså ulne og uskarpe å se på når man bruker TV-signaler? Og åssen fungerer de når ting skjer fort på film? Er litt skeptisk...

Flott med input!

Newcomer R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Jeg legger merke til at man nesten gir bort Tatung 32 tommer for 4200 og oppover, nokså overkommelig så jeg lurte på om jeg skulle klinke til på en. Men er ikke LCD nokså ulne og uskarpe å se på når man bruker TV-signaler? Og åssen fungerer de når ting skjer fort på film? Er litt skeptisk...

Flott med input!

Selv synest jeg vanlige "tak-antenne" signaler fungerer VELDIG greit på min 42"...og jeg burde vel merke uregelmessigheter bedre på en 42" enn en 32"
    Har ikke fått testet tv'en på parabol enda....men alle andre signalkilder jeg har koblet til denne tv'en har i allefall IKKE skuffet et sekund...(etter kalibrering selvfølgelig) Out-of-the-box virker kanskje fargene litt "kalde" og kontrast og brightness står FOR høyt på....etter en kjapp runde med DVE eller Calibrator V2 er forbedringen ganske stor
    For tiden bruker jeg tv'en til: analoge signaler,PC over dvi(GENIALT bra bilde) 1:1 pixelmapping er en fin ting), DVD-spiller og div spill-konsoller har vert koblet til....jeg mener i allefall at en får MYE utav pengene med en slik tv...og 32" har jo allerede fått kjempegod kritikk i flere blader og tester på nettet
    Får jeg en til 4000 så skal jeg jammen meg ha meg en på soverommet også

42" LCD i stue og 32" på soverommet
    Om det er noe spesifikt du lurer på, så ikke nøl med å sende meg en pm

Mvh.
    .:R-M-I:.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tatungèn

Er også på jakt etter en ny og billig tv, da studenttilværelsen ikke tillater det helt store prosjektet på denne fronten... :-?

Det sies her at Tatungèn fungerer greit på analoge signaler. Da lurer jeg på om det er noen her som kan fortelle meg noe om hvordan det er å se fotball på denne flatskjermen? Er det like ille som jeg frykter, slik at man heller kanskje bør gå for en god, gammel rør-tv til rundt denne prisen? Vil bruke tv`n mest til vanlig tv (analog), DVD og litt Playstation 2.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •