hei alle trenger god hjelp til kjøp og info om tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hei alle trenger god hjelp til kjøp og info om tv

skal nå gå til innkjøp av min første plasma/lcd. tven skal minimum være fra 42 til 50 tommer. pris rundt 20.000

det jeg lurer på er hva kjøper jeg? plasma eller lcd. jeg er strengt tatt forvirret. tven skal brukes til film tvsendinger spillekonsoller( er retrosamler så jeg har rundt en 20 forskjellige konsoller) xbox, xbox 360 og pc slik at jeg kan bygge et mediacenter. og kjøre film og musikk fra hardriven.

er det noen reel forskjell mellom full hd og 1366 - 768? forstått det slik at fra 42 toms og nedover vil man ikke merke forskjell?

er det plasma på vei med full hd som ikke koster skjorta en arm og et øye?

er det verdt å vente noen mnd til det kommer ut nye modeller? og er det noen gode nye modeller rundt om hjørnet? mener jeg har lest at panasonic kommer ut med 42 full hd plasma i juni ?

håper dere kan hjelpe meg litt fremover. sorry for en lang post

takk igjen :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det finnes masse tråder om dette, og alle har sin egen mening om temaet. Like sikkert som at pelsen stortrives på tungen morgenen etter en god fyllekule kan du være sikker på at det kommer en ny modell om bare "noen få måneder" som er MYE bedre enn dagens modell. Det beste er å se tvene selv og finne en modell du personlig liker, evt kjøpe forrige modell på salg og bytte oftere. (Det vil forresten alltid være billigst å vente til neste modell :twisted

Dette med tilkobling av PC og bildet du får synes jeg virker ganske tilfeldig , så foreslår at du velger en butikk med returrett og ser om tven passer ditt oppsett.

Jeg er forsåvidt i samme situasjon som deg, har en gammel crt nå som jeg ønsker å bytte ut, og har forelsket meg i en mac mini som jeg tenkte å koble til som et enkelt mediasenter. Har lest masse tråder her om modeller, for/imot plasma osv osv, men kommer nå til å stikke ned på elkjøp og velge meg en tv jeg liker så jeg får det ut av verden :neutral:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •