Hallo! Som emnetittelen sier, er jeg på jakt etter en HD TV. Hadde nettopp konfirmasjon, så pengene er ikke problemet. Jeg er ikke ute etter en dyr tv, men vil ha en som ser litt stilfull ut i kjellerstuen min, som gir bra bilde når jeg spiller Xbox 360 og er bra liksom. Dere ser kanskje med en gang at jeg er uerfaren når det kommer til kjøp av tv, og guess what, dere har rett! Det er derfor jeg spør her.

Mattman linket til en HD TV, denne: Samsung HD TV

Samsung leverer toppkvalitets HD TVer ettersom jeg har forstått det, en kompis har faktisk samme modellen, bare litt eldre modell. Prisklassen der er nøyaktig den jeg er ute etter, under 6000 kroner føles godt for lommeboken. :P Så det jeg lurer på nå, er om jeg bare skal gå for denne TVen, eller er det noe bedre dere anbefaler meg? Hvis jeg f.eks. kan legge til en tusenlapp eller to og gå opp flere tommer skjerm, da gjør jeg det. 32" er akkurat det jeg hadde tenkt meg, i og med at min svære kasse av en TV som jeg har nå er det.

Det nærmer seg sommer, og jeg har derfor ikke mest bruk for en slik TV akkurat nå. Det jeg lurer på og, er om jeg burde bestille denne tven nå, eller vente til etter sommeren? Fordeler eller ulemper med å vente/kjøpe nå er?

Blir glad for all respons.