Ang. tatung 27" erfaring?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ang. tatung 27" erfaring?

Heisann!

Ser at Tatung har sluppet ut en 27" for ikke så lenge sida. Nå har Tatung tvene fått mye bra omtale.

Men lurte på om denne tven er bra? Den koster jo ca.4000,- er vel kanskje litt mistenkelig billig?

Den har jo bedre kontrast enn alle andre tatung tvene, og har 6.5ms som er mindre enn 32" som har 8ms, og i tillegg har den bedre design enn 32" til 5000,-

Tente først og fremst å koble den opp til pc, og kanskje xbox360. Men det må også være god nok kvalitet på programmer. Da med tanke på digitale signaler, og ikke analoge.

DVD - spiller også en stor rolle. Bør jeg heller satse på 32"? 27" passer best til rommet, og det gjør prisne også.

Noen som har erfiaring, eller tester av tven?

På forhånd takk for hjelpen.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! Hyggelig at du har registrert at Tatung er på banen! Denne TV (27") som 32" er et såkalt "market entry" produkt! Tatung er en av verdens ledende produsenter, men da primært produksjon for andre merkevarer! Tatung som merke er ukjent og derfor prises utvalgte produkter langt under hva de burde koste som et ledd i sin markedstrategi. Kvaliteten er av ypperste klasse. Uansett - er du missfornøyd har du norsk kjøpslov med returrett i bakhånd!

hilsen Tatung Nordic

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kunne du latt oss få kjøpt denne tv til powerbuy pris. så kunne vi laget e n omdømme på den.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Folkens, viktig at vi forholder diskusjonen teknisk i dette forumet... Selv om Tatung har vært snille og gitt oss noe hyggelige priser til felleskjøpene våre må vi ikke mase "høl i huet" på stakkarene... Smurfen, det er helt tilfeldig at jeg tar det opp nå, mange har mast om dette før deg.

Sånn i forhold til produktet får du jo ingen designperle til prisen, selv om designet jo er helt greit. Menyene er også relativt enkle, hvis de er de samme som på min 40" Tatung, men samtidig funksjonable og enkle å bruke.

Jeg tør, uten å ha testet produktet, påstå at du får særdeles mye for pengene på denne 27-tommeren, men mener jo også at størrelsen stort sett passer bedre på gutterommet enn i stua. Til stua, samme hvor liten den måtte være, er 32" etter mitt syn et MINIMUM...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for svar.
    Har egentlig lyst på en omtale/test av tven før jeg kjøper den. Har veldig lyst å test en tatung tv, og hvis 27" holder mål kan det hende 42" også kjøpes inn.
    Denne 27" skal faktisk brukes i et gutterom, lygren. Da vil jeg sitte 2m - 2.5m unna.

Så det er ikke kommet noen tester av tven? Får håpe det kommer i løpet av juni/juli....for da _må_ jeg ha en tv, og jeg har da sannsynligvis digitale signaler (?).

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    forresten vil den funke bra som pc skjerm? Har den pixelmapping? Er det noe problemer generelt å bruke en tv som pc skjerm, hvis den har pixelmapping?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen?