samsung m 71 eller m87

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question samsung m 71 eller m87

hjelppppppp

skulle kjøpe meg samsung lcd tv 40 men jeg får ikke bestemt meg.
    Da jeg skulle kjøpe m 71 så fikk jeg høre at det kommet en ny moddel m87

skal bruke den på analog tv motak.

Jeg vet at m 71 er en veldig bra tv men har ikke mye info om m87 noen som kan hjelpe meg........?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvem er hjelp?
    Sorry, men kunne ikke dy meg... :twisted:

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå som M71 er på vei ut er det vel ingen hemmelighet at den ikke ble det helt store. Jeg har 3 bekjente, som etter å ha sett på min 40M61 dro å kjøpte M71, og alle er skuffet på en eller annen måte, det går mest på 100hz ,og dårlig prosessering av bilde både i 100 og 50hz, skygger/ghosting og pixelering ,han ene har sågar kranglet i over 3 måneder og 2 reparasjoner , og endelig fått byttet til en annen modell.

F71 er en god tv, og jeg vil tippe at de nye M modellene, nå som de har gått
    bort fra 100hz vil bli bra igjen, kanskje like bra som M61, hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sollie
    Nå som M71 er på vei ut er det vel ingen hemmelighet at den ikke ble det helt store. Jeg har 3 bekjente, som etter å ha sett på min 40M61 dro å kjøpte M71, og alle er skuffet på en eller annen måte, det går mest på 100hz ,og dårlig prosessering av bilde både i 100 og 50hz, skygger/ghosting og pixelering ,han ene har sågar kranglet i over 3 måneder og 2 reparasjoner , og endelig fått byttet til en annen modell.

F71 er en god tv, og jeg vil tippe at de nye M modellene, nå som de har gått
    bort fra 100hz vil bli bra igjen, kanskje like bra som M61, hehe

ja kansje men jeg tror de nye m87 er også med 100 hz... så da er vi like langt igjen.
    men er ikke 100 hz bedre når du kobler den til pc?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp noe annet enn Samsung, f.eks. Sony eller Toshiba.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    M86/87 benytter kun 100Hz på 32-tommeren, ingen av 1080P-modellene har lenger støtte for dette, som sikkert er like greit... Uten at jeg har sett M86/87 tilsier rapportene at sortnivået har blitt langt bedre, og ettersom nettopp dette jo er den store svakheten på LCD TVer er jo et slikt argument svært vektig... Jeg hadde utvilsomt heller ventet litt og gått for en M86/87 kun på sortnivå-grunnlaget.

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fatiho
    ja kansje men jeg tror de nye m87 er også med 100 hz... så da er vi like langt igjen.
    men er ikke 100 hz bedre når du kobler den til pc?
    jEPP, han jeg refererer til sa at det var en fantastisk skjerm å spille på , og da brukte han 100hz, men litt dyr pc skjerm kanskje...
    Nå har han fått en M91 som bytte modell, det er vel egentlig mye av det samme som m71, men han sier nå at det er en bedre skjerm, 100hz av , på den , fungerer mye bedre en 100 hz av på M71.Har ikke fått sett på den selv, men det stemmer sikkert.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

[QUOTE=lygren]M86/87 benytter kun 100Hz på 32-tommeren, ingen av 1080P-modellene har lenger støtte for dette, som sikkert er like greit... Uten at jeg har sett M86/87 tilsier rapportene at sortnivået har blitt langt bedre, og ettersom nettopp dette jo er den store svakheten på LCD TVer er jo et slikt argument svært vektig... Jeg hadde utvilsomt heller ventet litt og gått for en M86/87 kun på sortnivå-grunnlaget.

har lyst på m 86/87 men shap har også kommet med veldig bra lcd tv nå
    det er mye bra som har kommet eller kommer til markede nå. det blir bare vanskligere å velge..........:

prisene til power buy er det ink. eller eks. moms?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har lyst på m 86/87 men shap har også kommet med veldig bra lcd tv nå
    det er mye bra som har kommet eller kommer til markede nå. det blir bare vanskligere å velge..........:

prisene til power buy er det ink. eller eks. moms?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på expert idag, måtte sammenligne bla M71 og M87.(40")

2 ting som bet meg, og det første var at M87 hadde en dybde og farge i bildet som snart er på høyde med de beste plasma.
    Det andre var at M71 faktisk var en del klarere enn M87, kan være at bildet på M71 blir glattet ut.
    Fikk lov å stille inn slik jeg selv ville(Har 40N71 selv), og signalene inn var splittet satelitt via hdmi med diverse HD av fotball og discovery.
    Alt i alt er det vanskelig å bedømme, men du kan leve med begge deler.
    Fargene er fullt aksebtable på en M71/N71 selv idag etter de nye mod kom, den sliter selvsagt på sortnivået og "dybden" i bildet kontra M87.

Kunne ikke se noe problem på M87 ang det nye glasspanelet, føler det blir mye av det samme som jeg har på laptop`en hvor jeg har "clear crystal brite" skjerm.Nå var det riktignok inne i et butikklokale uten hvinduer. Lekkert er det iallefall!!

MÅ du ha full-HD og det siste, er selvsagt M87 valget, men klarer du deg med en skjerm som er nesten like bra men som igjen er klarere(føles sånn) går du for enten M eller N71.
    Prisene til de "gamle" modellene er jo helt fantastiske nå, 12990,- for en 40N71 på Siba er og blir et kupp!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg fikk bestemt meg til slutt .... det ble samsung men ikke lcd det blei plasma
    fikk bra pakke pris. jeg kunn ikke si nei da. kjøpte meg samsung 42 Q97.....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •