Philips PF9965?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips PF9965?

Noen som har noe negativt eller positivt å si om Philips sin 42" plasma PF9965?

Har fått tilbud om den til 45' i min lokale sjappe, og er fristet. Men har ikke sett den i aksjon noe sted enda, finner ingen som har den her i Bergen. Liker tanken på bl.a. 1024x1024 oppløsning.

Akter å kjøpe en 42" plasma i løpet av mars-april, men jakter intenst på andres erfaringer.

Jeg ønsker meg en 42" med mediaenhet som gir meg mulighet til å koble til pc (helst DVI, men aksepterer VGA), HDMI er fristende men ikke noe must, mer oppløsning enn de standard 852x480 som de billigere skjermene har. En god bunke med innganger i mediaenheten, god tekst-tv funksjon og annen funksjonalitet er alltids interessant.

Bruken vil i all hovedsak være TV-titting (Avidi og digital dekoder....:-() og filmer på DVD. Kjører en Philips DVD recorder i dag, men satser på en egen DVD spiller med komponent ut om meget kort tid, evt. vurderer HDMI.

Noen tips/anbefalinger? Max. 45' penger. :-)

.tittentei.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vil bare først si at mine meninger kan være noe farget av at jeg hater Philips generelt.

PF9965 er en absolutt grei TV, men den har ikke reel oppløsning på 1024 x 1024. Hvis man sammenligner med andre apparater så er den reele oppløsningen på 1024 x 512 linjer.

Den har ikke komponentinngang som støtter progressiv scan noe som er forferdelig til den prisen.

Den har Pixel pluss som funker svært dårlig på film (den funksjonen kan slås av)

Den har store stygge høyttalere.

Jeg mener at 42PA20 fra Panasonic til 40k er et mye mye bedre kjøp.

Nå skal det sies at jeg har testet en stk 42 og en 37 av samme 9965 og begge sviktet. (42 etter en stund og 37 fungerte ikke i det hele tatt, men vi snakker jo om Philips)

Du blir sikkert fornøyd uansett.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •