Spørmål ang 42" plasma med full HD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spørmål ang 42" plasma med full HD

Etter det jeg har skjønt så er 42" plasma med 1080 vertikale linjer rett rundt hjørnet, jeg skal snart ha meg en TV som primært skal brukes til film og TV, samt litt TV-spilling og litt HTPC bruk. Etter det jeg har forstått, så funker LCD p.t bedre til TV-spill/HTPC da pixlene på plasma er avlange. Vil dette argumentet i favør LCD forsvinne når plasmaskjermene får full HD? Vet at full HD på plasma finnes i 50", men det er for stort og for dyrt for meg.

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor langt sitter du fra TVen?

Active
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er litt fleksibel på hvor langt unna, poenget er at 50" ikke passer inn i hullet i reolen jeg har bygget. Den er dimensjonert for 42", en smal 46" LCD går også, men jeg har mest troen på plasma basert på hva jeg har sett i butikker og lest. 50" bakprojeksjon går også.

Edit: Sitteavstanden kan lett varies fra ca 3 til ca 5 meter alt etter behov, uansett har jeg projektor, så har ikke behov for noe enormt bilde på TVen. Har digital kabel med toppsignalkvalitet, så regner ikke med at bildestøy o.l. blir et stort problem på TV-delen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •