Heisann - Først av alt kan det godt hende jeg har postet denne i feil sted på forumet så unnskyld meg der vis jeg har gjort det.
Jeg har en JVC 37" LCD-TV som jeg gjerne skulle hatt koblet til Pc'en, å nå har jeg prøvd endel for å få det til - Men til ingen nytte.

1024*768 oppløsningen er den eneste jeg har fått til - Som ga ett nogenlunde resultat men skrift og detaljer ble endel hakkete. Jeg kobler til via VGA kabel, kjøpt en ny og god vga kabel. Jeg vet rett å slett ikke lenger hva jeg skal gjøre for å få brukt denne skjermen som pc-skjerm med best resultat.

Har prøvd det som står i denne tråden også, som Zneip bruker på sin, men hos meg ble det bare lilla over hele skjermen å mørkt å ekkelt. Andre oppløsninger gjør at det blir to delt av å til, å at skjermen blir liksom for stor på skrivebordet.

Her står det litt om tv'en min:
Konklusjon & karakter - DinSide Økonomi : flatTV-test : Hjemmekino

Å prøvde det som står her: http://avforum.no/forum/tv-apparater...37s60bu-2.html

Tv'en heter: JVC LT-37S60 BU:

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, kunne noen hjulpet meg skritt for skritt? Jeg har ikke så veldig stor peiling på slikt heller. Å jeg har heller ikke stilt inn tv'en etter jeg kjøpte den, så vis noen har en aning hvilken innstillinger på bildet som er best å ha, for å få det beste bildet ville jeg blitt veldig glad om noen kunne skrive ned eller forklare til meg. Jeg er ikke flink til å stille inn bilder for meg selv dessverre..

Takk for hjelp.