Bytte til en annen skjerm eller beholde Samsung PS50Q7H??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Newcomer Marky Mark sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bytte til en annen skjerm eller beholde Samsung PS50Q7H??

Hei!

Jeg kjøpte meg en Samsung PS50Q7H, og er fornøyd med den. Tingen er at jeg var uheldig og fikk en irriterenes ulyd fra bak tv'en. Jeg vett at alle plasma lager litt lyd bak tv'en, men ikke så mye at du må skru opp lyden en del for å slippe å høre den. Tingen er at jeg snakket med Expert og så gode så de er på kundeservice så skulle jeg få en ny skjerm med en gang, enten en ny av den samme typen eller en annen jeg ville ha.

Spørsmålet mitt nå er, hva burde jeg gjøre. Få en ny av den samme skjermen eller velge meg en annen skjerm og hvis ja, så hvilken??
    Vil fortsatt ha 50 tommer, da det er vannskeligt å vende seg til en mindre skjerm når du har hatt en så stor

Jeg betalte 20500kr for Samsung skjermen. Men kan sikkert betale litt mer for en litt bedre, men ikke mye mer.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sjekk hvilken pris de skal ha for Panasonic TH50PV70.

den har både bedre bilde og bedre tilkoblingsmuligheter og er også i helsort pianolakk.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ka er forskjellen på disse panasonicene? Finner ikke ut av det, har lest en del men det står ingenting om akkuratt det.

Disse modellene lurer jeg på: PV70/PX70 og PV700/PX700? Det er fire forskjellige modeller, men finner ikke ut av forskjellene?

Er du sikker på at panasonicen er bedre en Samsung PS50Q7H?

Tar gjerne imot andre forslag om andre skjermer.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    forskjellen på pv og px er at px har innebygget digitaltuner.

og ja. panasonic er bedre enn samsung (når vi snakker om nevnte modeller)

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De hadde ikke Panasonic inne nå. Men ville få inn nye panasonic til sommeren, men då var det Panasonic modellen Pv74 ikke Pv70. Så hadde de heller ingen bedre plasma skjermer inne nå utenom pioner(men jeg mener at samsungen min er bedre en den modellene som koster 20000 for 42 tommer og 31 for 50 tommer). Men etter en del snakking om fremtidige modeller og sånt, så ble eg tilbydt den nye 50 tommers plasma skjermen til Samsung, men då måtte eg opp 2000kr til i pris, syns ikke det virka så gale, i forhold te kor mye det var som skulle være bedre på denne skjermen, blandt annet 3HDMI. Men jeg må då vente 1 måned og for ha tv'en min frem til då. Hva synes dere om det?

Og hva mener dere om den nye plasma skjermen til samsung: PS50Q97HDX ?
    Jeg gjorde vel ikke et dårligt valg?

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg lurer ennå på om det jeg gjorde var et bra valg og hva dere synes om den nye plasma skjermen til samsung PS50Q97HDX ?

Newcomer Edo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk den samme tv-en fra expert for 17999 i dag, veldig god bilde. Nå har jeg ikke ennå lagt merke til støy fra denne. Men kamareten min har den tv og han synes at den støyer for mye. Har en qpv 42 sdl fra før og den støyer en del også.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, jeg merket ikke støy fra den heller i begynnelsen. Det var etter 1-2 uker at støyen kom.

Men synes dere om at jeg valgte å gå for den nye Plasmaen til Samsung: PS50Q97HDX ?
    Burde eg kanskje gått for Panasonic sin? Noen som har testet noen av disse skjermene, PS50Q97HDX eller Panasonic PV70 ?

EDIT: Vett ikke helt, men jeg for bare følelsen av at Samsung PS50Q97HDX er bedre en Panasonic PV70

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    samsung er et veldig sterkt merkenavn, ingen tvil om det. men når de som har testet pv70 skjermen sier at det er den beste plasmaen på markedet idag, så skulle jo det veie ganske tungt i retning panasonic.

samsung har støyfulle plasmapaneler i mine øyne og solgte vel like mye på design som bildekvalitet ifjor.

uansett: hvis du har lyst på samsung skjermen, så blir du nok mest fornøyd med den uavhengig av mitt syn på saken. ta den tven du har LYST på og ikke den tven som andre liker best.

du får uansett et godt apparat

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må innrømme at jeg har veldig lyst på den nye Samsung plasma'en, for jeg liker designet og bildekvaliteten på de. Men så er det og at hver eneste gang jeg har hatt en panasonic tv så har jeg alltid synes at de hadde et sinnsykt bra bilde. Så hadde ikke gjort meg noe med Pv70'en

Tingen er at jeg bare vil ha den beste skjermen til rundt den prisen jeg har betalt.
    Hvilken synes dere er den beste 50'' til rundt 22000?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter det jeg kan finne på de nye Samsungene (q97), virker det veldig lovende, og sannsynlig på høyde med / bedre enn pv70. Men, jeg kommer nok uansett til å vente til jeg ser en utfyllende test på denne før jeg evt. klinker til.

Se forøvrig en overfladisk test her: Samsung PS50Q97HDX Review

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marky Mark
    Må innrømme at jeg har veldig lyst på den nye Samsung plasma'en, for jeg liker designet og bildekvaliteten på de. Men så er det og at hver eneste gang jeg har hatt en panasonic tv så har jeg alltid synes at de hadde et sinnsykt bra bilde. Så hadde ikke gjort meg noe med Pv70'en

Tingen er at jeg bare vil ha den beste skjermen til rundt den prisen jeg har betalt.
    Hvilken synes dere er den beste 50'' til rundt 22000?

Jeg har akuratt hevet kjøpet av Samsung Ps-42C7H for jeg har hatt 4 tv'er med feil på! (verkstedet var så trege at jeg fikk ny hver gang). 2 av gangene var feilen støy som er nevnt her før. men jeg har bestilt meg en panasonic th50px70e og har trua på den

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk en god deal på et PS50Q7H.
    Etter som jeg skjønner så har denne modelen godt ut ?
    Uansett så ble den kjøpt inn for bruk i kjellerstua av i hovedsak barna.
    Bilde ser ok ut og utsende er meget bra.
    Mitt største ankepunkt er ulyden fra panelet.
    Det er alt for høyt til å bli noe stueTV.
    Jeg tror jeg hadde blitt gal men ungene gleder seg stort og far sparte noen tusenlapper kontra Pana som stod på innkjøpslista..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •