Er Phillips 36PW9308 et bra tv?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er Phillips 36PW9308 et bra tv?

Jeg kan få et 36PW9308 rimelig, men lurer på om det er noen her som har noe å si om det. Det har bare to scart, hvorav den ene er vanlig S-Video, ikke RGB, og den har ikke PiP og lignende fancy greier. Men det har egentlig ikke så mye å si, vi har bare dårlig NRK på antennen og et par paraboltunere, så PiP er ingen nødvendighet. Men bildekvaliteten er en helt annen sak. Selgeren hadde ikke merket noe til de tidligere omtalte svarte "Phillips-stripene" ved bruk av PixelPlus, og heller ikke vibrasjoner, som også har vært omtalt her på forumet (ja da, jeg har søkt...).

Jeg skal leve med denne tv-en i noen år (satser på 5-6 år, til flatskjermene er blitt bra nok til at jeg iallfall orker å se Dagsrevyen på dem uten å irritere meg - og ja, jeg har sett de nyeste, beste modellene. Glem det...), så holdbarheten bør vel også være god. Innspill tas imot med takk!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation

Finner ingen ting om 36PW9308,er dette en flat tv eller
    CRT ,finner ikke noen flat-tv størrels 36.

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sorry, jeg glemte å melde at den falt bort, og at det blir en Sony istedenfor. Og for all del, dette er en CRT! Som jeg skriver i meldingen over, blir det ikke digital flatskjerm på de første årene. Altfor irriterende på se på...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •