Mangler veggfeste Pioneer 507

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer Tulling sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mangler veggfeste Pioneer 507

Jeg fikk levert min 507 i november 2006, men fikk med fot istedet for veggfeste. Feil fra Lefdal da bestillingen min var veggfeste. Ifølge selger på Lefdal skulle de ta kontakt så snart de fikk veggfeste slik at jeg kunne få bytte. Månedene går og Lefdal har fortsatt ikke klart å fremskaffe et veggfeste. Samboeren begynner å bli mektig irritert på at tv'n står der den ikke skal stå på femte måneden..... Noen som har forslag på hva jeg kan gjøre? Ser ikke ut til at det er noen andre som har dette til salgs heller. Noen som vil bytte??

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tulling
    Jeg fikk levert min 507 i november 2006, men fikk med fot istedet for veggfeste. Feil fra Lefdal da bestillingen min var veggfeste. Ifølge selger på Lefdal skulle de ta kontakt så snart de fikk veggfeste slik at jeg kunne få bytte. Månedene går og Lefdal har fortsatt ikke klart å fremskaffe et veggfeste. Samboeren begynner å bli mektig irritert på at tv'n står der den ikke skal stå på femte måneden..... Noen som har forslag på hva jeg kan gjøre? Ser ikke ut til at det er noen andre som har dette til salgs heller. Noen som vil bytte??
    Høres rart ut at ingen Lefdal sjapper i hele norge har et veggoppheng på lager. Jeg kjøpte min 507XA på Lefdal i januar/februar, og samme situasjon, men de bestilte opp fra en annen avdeling, og vips i løpet av et par dager var opphenget også i hus. I verste fall kan du kjøpe et universaloppheng da. Funker like fint det! F.eks denne: Netshop.no - pc data foto minne digital - Row Veggfeste Plasma
    Så får du evt prøve å ta med kvitteringa på Lefdal og kreve en tilgodelapp på utlegget ditt siden det er dem som har somlet...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mas til du blir flau, så maser du litt til.

Newcomer Tulling sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bestille fra annen butikk og la Lefdal betale, men finner ikke veggfeste til salgs noe sted. Om Lefdal ikke hadde betalt ville jeg ha skrudd på sintstemmen. Handlet tross alt for 45.000 hos dem. Burde kunne forlange en smule service.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glem Lefdal heller og løs problemet enkelt og greit. Fant denne for deg: