Sony Bravia LCD D3000 serie med 100Hz - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 23 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 441
    Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Andy: Jeg har 40"

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte 40" i Molde. Pris 13500 og leveringstid ca 3 dager.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Please gutter, ta prisdiskusjon osv i egen tråd. Så prøver vi å holde denne mer teknisk og produktrettet. Takk

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja. Hold denne tråden teknisk.

Alle som kjøper D3000 serien må si et par ord om hva de er fornøyd/ikke fornøyd med når de har fått prøvd tv'n. Det setter jeg stor pris på.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte meg en 46V2500, fikk den for 15500, men lurer på om jeg skal bruke angreretten og heller gå for D3000, ser mye fotball/sport og irriterer meg litt over slep på V2500. Vil 100Hz teknologien til D3000 være verdt å sende tven tilbake og gå for D3000?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke du finner noen bedre LCD tv enn D3000 når det gjelder å behandle bevegelser og panoreringer. Helt klart en tv for de som elsker fotball.
    Selv er jeg ikke noe sportsinterressert, men er veldig følsom for flimmring og hakking ved bevegelige bilder. Testene i fagpressen jeg har lest poengterer at Sony's 100Hz motionflow, er nesten det eneste 100Hz systemet som faktisk fungerer tilfredstillende.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var og så D3000 på Sony Center her om dagen. Den ser svært bra ut. Sto rett ved siden av W2000, og snyntes D3000 faktisk var bedre.

Så også 46D3000 med PS3, og det var nydelig. Bare synd jeg ikke har råd til PS3

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av snitch
    Ser tvne finns hos Amentio i 3 forskjellige utgaver:
    KDL40D3000K
    KDL40D3000E
    KDL40D3000

Aller tre til forsjellig pris
    i tillegg er det en del andre som opererer med KDL40D3000AEP
    Hva er foskjellen på disse?

Akkurat det lurer jeg på også!!! Når man får AEP til rundt 15 lapper, og de som ikke har AEP til 20 lapper, så lurer jeg på hva forskjellen er ? Da snakker jeg om str 46.

Noen som vet?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er en tråd der dette spørsmålet blir diskutert. Noen vage avklaringer på sidene 2 og 3...

http://avforum.no/forum/tv-apparater...-40d3000e.html

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så det etterpå.........Takk uansett !

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått min KDL40D3000 i hus og opp på veggen. Førsteinntrykket er meget bra, spesielt etter at jeg fikk justert litt på ymse parametre jf hdtvtest.co.uk-tråden referert ovenfor. Selv om jeg har et ganske lite erfaringsgrunnlag så synes jeg kontrasten og sort-nivået er utmerket, og spesielt 100Hz-funksjonen fungerer utrolig godt og jeg ser ikke de typiske grusomme panorerings-artefaktene ved fotball/sport som jeg har sett på en rekke skjermer.

Har også sett endel HD-sample-materiale via min HTPC, og det var så bra at jeg nesten angrer på å ha sett det - DVD-filmene mine blir aldri de samme igjen!

Eneste betenkning jeg har vedrører størrelse på skjermen. Sitter circa 2.5 meter fra skjermen, og 40" skulle da være rimelig ideelt i følge ymse anbefalinger. For filmtitting synes jeg dog at skjermen til tider kan bli i minste laget. Men det er jo ikke verre enn at man drar ned lerretet (som nå går foran skjermen), slår på prosjektøren og åpenbarer 70 tommer midt i fleisen :-) kanskje fordi jeg har dén muligheten at jeg har blitt litt 'fartsblind' ift størrelse?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe.. Hvis man er vant til 70" rett foran trynet, så er vel ikke 40" så mye.
    Tusen takk for kjempeflott tilbakemeldig. Kanskje dere klarer å overbevise meg, til å kjøpe en 46D3000 !

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg prøver å pendle mellom 19" på pc og 40". Da føles den større (selv på de 4m jeg sitter unna). Får prøve å unngå 8720'n med 92" i høst

Overbevise? Har du ikke lest nok nå da? hehe! Til den prisen er det jo nesten "gratis". Kanskje litt vel arrogrant, men vannvittig mye tv for pengene iallefall

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye tv for pengene ja. Men det er PV70 også. Fordelen med å velge Sony'en er jo bla. de 4" ekstra. De må man ikke glemme, selv om det koster litt extra.
    Men jeg har store vanskeligheter for å bestemme meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, må si det frister noe veldig med 46D3000. Men det er nesten for billig til å være sant. Føler at noe ikke stemmer.. Må huske at det er Sony vi snakker om her, de har jo alltid vært dyrere enn alle andre. Nå har de plutselig den biligste 46 tommeren..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fan heilt sjukt fett med 46" en til under 15k :|... men tror den blir i største laget for meg her hjemme.. men 40" SKALL EG HA!!!!!!!! så den ved siden av en PX74 i dag på expert her i bergen.. og svart nivået på Sony en var så sykt mye bedre enn panasonicen.. isje spør meg hvorfor.. kanskje noe var galt med panasonicen.. :\\ sony en var nå svart som **** vertfall !!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Expertsjappa hadde vel sikkert tatt seg den friheten å tukle litt i bildemenyen på den stakkars Pana'en..
    At begge tv'ne er mestre på sortnivå, er nok hevet over enhver tvil ifølge alle testene verden over !

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må foresten si meg helt enig, Samojed. Sony er ikke akkurat kjent for å være blant de billigste. Men nå skal det jo også sies at det faktisk finnes ganske mange LCD tv'er i 46" som er billigere. Men da prater vi selvfølgelig om en bildekvalitet som ligger langt etter.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg stoler på dere. Jeg skal ha denne TVèn. Jeg ser mye på fotball, så jeg håper den duger til det. Premier League starter lørdag kl 13.30 så den må være på plass innen den tid. Ser at det bare er SHG.no som har den på lager nå. Har prøvd å ringe dit, men får ikke noe svar. Vet noen om man kan hente varen hos dem? Og hvor holder de lager?

Regner med AEP koden er ok? Vil jo ikke kjøpe en dårligere variant av Tvèn

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg bestilt TVèn. Jeg har faktisk ikke sett den live, så jeg tar rå sjanse på at den er så god som det dere sier !!! Håper at kode AEP ikke betyr en dårligere variant av tvèn.

Side 7 av 23 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •