Kjøpe Pioneer PDP 607XD nå eller lønner det seg å vente?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe Pioneer PDP 607XD nå eller lønner det seg å vente?

Hei,

Ser det er et "tilbud" på denne nå inklusiv en dvd recorder.
    Ser at tv'en ikke har 1080P

Ser videre etter søking på nett at de nye modellene som kommer til høsten mest sannsynlig har denne oppløsningen.

For meg som "bruker" sammen med resten av familien så brukes tv stort sett til vanlig tv titting men jeg liker også godt å se en film i ny og ne.
    Videre planlagt å kjøpe den nye PS3 for spill, men hvor mye den blir brukt er usikker for meg.

Hva er det da grunn til å tro, bør man vente litt hvis man har til hensikt å legge så mye penger i en tv, eller blir ikke forandringene så store ?
    Har kjøpt en dyr plasma tidligere "før tiden - les uten hdmi" og tenkte at jeg skulle unngå det igjen hvis noe revolusjonerende er på gang på den fronten.

Som sagt, viktigest for meg at tv'en er god på vanlige digitale tv signaler siden det er det som blir brukt mesteparten av tiden.
    Vet ikke hvor mye bedre 1080P er kontra 720P etc, ingen erfaring.

Mvh
    Geir

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg venter i hvertfall. Til hösten kommer Pioneer med nye modeller. En kontrast på minimum 20.000:1 og refleksfri skjerm gjör at dette er verd å vente på, ihvertfall hvis du skal legge så mye penger i det.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer torgeir sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg venter også, om enn utålmodig, på de nye modellene. Kontrastnivået alene gjør det verdt å vente.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom du ønsker en skjerm akkurat nå, ville jeg kanskje valgt en av de nye modellene til Panasonic. Men det beste er nok om du kan vente et halvt år, da kommer de nye skjermene til Pioneer, som blir en liten "revolusjon", om vi skal tro på Pioneer selv.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Dersom du ønsker en skjerm akkurat nå, ville jeg kanskje valgt en av de nye modellene til Panasonic. Men det beste er nok om du kan vente et halvt år, da kommer de nye skjermene til Pioneer, som blir en liten "revolusjon", om vi skal tro på Pioneer selv.
    Og om et halvt år er det igjen noe nytt og vente på...

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av b59
    Og om et halvt år er det igjen noe nytt og vente på...
    Poenget er at Pioneer kommer med en TV som kommer til å revolusjonere plasma-markedet, hvis ryktene stemmer.

Her snakker vi f.eks kontrast på 20.000:1 - 30.000:1 og refleksfrie skjermer.

Om et halvt år kommer selvsagt noe nytt, men dette er virkelig verdt å vente på.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen

Hei,

Først og fremst en takk til Dere alle for tilbakemelding på denne tråden, generelt kan man trekke ut at det mest sannsynlig lønner seg å vente men min tolmodighet når jeg er "gira" er ikke allverden så vi får se.

Vedrørende panasonic, mener å ha sett at 65" koster 120K og det er over mitt budsjett,videre tror jeg 60" er max størrelse jeg kan ha i TV stuen.
    mener også at det er en 58" modell, er det noen som vet prisen på denne? og er det da et godt alternativ hvis man skal kjøpe i dag sammenlignet med pioneer sin modell per i dag.

Får se, ikke så lenge til høsten heller, men hvis 60" blir dyrere en i dag så venter jeg muligens forgjeves, budsjettet ligger i dette området som skjermene selges for i dag.

Mvh
    Geir

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •