Garantispørsmål vedrørende Viewpia 37

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Garantispørsmål vedrørende Viewpia 37

Har hatt min viewpia 37" i litt over 1.5 år, og er kjempe fornøyd med tv'en. Men nå i det siste har jeg oppdaget et irriterende problem. På venstre side har det dukket opp en vertikal stripe som er en anelse mørkere i fargen en resten av tv bildet (spesielt synlig i lyse scener, himmel, vann etc), på toppen av tven har det også dukket opp en horisontal stripe som er litt lysere enn resten av tv bildet (også synlig i lyse scener).

Disse to stripene danner på en måte en firkant som er litt lysere enn resten av tv bildet. Gammle far klarer ikke å se det, men det har ikke noe problem med. Og det begynner å irritere meg veldig. Hva kan dette være ? Er det noe jeg bare må regne med, eller går det på garanti/reklamasjons ? Har lagt ved en tegning i paint for å prøve å illustrere problemet, som vedlegg. Tegninga ble ikke veldig fin men kanskje folk forstår hva jeg mener hehe.

Håper noen kan hjelpe
    Mvh
    Klas A. Roksvaag

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det der hørtes ut som en liten feil i panelet. Jeg ville gidd gass på garanti. Elprice som forhandler Viewpia reklamerer jo med 5års full garanti. Ring nærmeste elprice og hør hva de har å si

mvh

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •