Philips - Servicemeny

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips - Servicemeny

Er det noen som har god dokumentasjon/oversikt over de forskjellige meny-valgene i servicemenyene på Philips TV'er? (Hvis det er forskjellige menyer så gjelder det en 32PW8844, men jeg antar de har den samme menyen på de fleste nye?)

Bildet bøyer nemlig svakt ned mot høyre på høyreside, ser det bare såvidt, men vil jo helst få rettet det opp.

Så hvis noen vet hvilket menyvalg som er det korrekte hadde det vært supert, så slipper jeg prøve alle.

-Magne
    Frustrasjon:UPC, argh. Stereo på NRK1,NRK2,TV2, resten sender de i mono. drittfirma. på mail svarte de at de sendte alt i stereo men at noen programmer kanskje var i mono...og det skal man tro på? argh!

Active Kjottolf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På dette apparatet må man enten benytte en bestemt fjernkontroll eller gjøre en kobling inni apparatet for å frem servicemenyen. Servicemenyen har samme utforming som den ordinære.
    Prøv aller først å rotere bildet med den vanlige fjernkontrollen. Vedlagt er det en tegning av fjernkontrollen hvor jeg har uthevet to knapper du skal trykke inn samtidig. Da får du opp en installasjonsmeny hvor du velger "STILLING" og deretter går rett på "Bilderotering".
    Håper du får nytte av disse opplysningene. Hvis ikke kan en servicemann komme hjem til deg og justeri geometrien ytterligere.

-Kjetil-

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjottolf
    På dette apparatet må man enten benytte en bestemt fjernkontroll eller gjøre en kobling inni apparatet for å frem servicemenyen.
    Neida, er bare å bruke den vanlige fjernkontrollen, taste 062596 fort og så den i+ knappen.

Sitat Opprinnelig postet av Kjottolf
    trykke inn samtidig. Da får du opp en installasjonsmeny hvor du velger "STILLING" og deretter går rett på "Bilderotering".
    Argh! Den menyen hadde jeg helt glemt! Takk!
    Skal selvsagt teste det alternativet først!

-Magne

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •